GeO Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er vel ikke akkurat store sannsynligheten for å overleve fallskjermmetoden. Når det kommer til hengning, så står spørsmålene ganske godt forklart her. Denne linken burde kunne besvare alle tenkelige spørsmål om hengning som noen gang kan komme opp her. Var da liksom ikke måte på detaljbruk heller. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Vannforgiftning kanskje..? Denne tråden må klart inn i mine innlegg, den forrige var jo fantastisk spennende! Dette kan da umulig være behagelig i de fleste tilfeller? Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Vannforgiftning er svært vanskelig å dø av. I de tilfellene hvor det skjer, er det snakk om folk som har vært i hard fysisk aktivitet over lengre perioder, svettet masse og drukket masse vann. Dermed har saltinnholdet i kroppen blitt kritisk lavt. Jeg tror det er dette man som regel dør av når man blir vannforgiftet. Altså er ikke problemet mye vann i kroppen, men lite salt. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ja, er vel konsentrasjoner av salt og annet som blir for lavt. Kan ikke akkurat si det er behagelig å presse i seg så mye vann. Er vel nesten umulig i vanlige tilfeller. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nå var det ikke slik at jeg ønsket å dø av vannforgiftning, men heller bidra med en måte å dø på for å skape en liten smule debatt (som nesten funket ) Hvordan jeg vil dø vet jeg ikke helt enda. Håper det er en stund til. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Skjønner. Tenkte tråden handlet om hvordan man selv vil dø, og det virket nesten som innlegget ditt også mente det. Kanskje begrense problemstillingen litt? Hvordan du selv vil dø, mest groteske måten å dø på osv. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Med tittelen til denne tråden legger den vel opp til allsidig diskusjon rundt det å dø.. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 salt forgiftning er enkelt, ta en spiseskje med salt. And your off on your glorius way.. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Man kan jo alltids låse seg inne på ett rom uten mat eller noe å svelge nøkkelen. det tar jo sin tid da, men da får man jo tenkt litt i mellomtiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tror jeg hadde gått for å bli besøkt av en succubus. Bli forført og deretter pule til døden høres ikke så alt for ille ut Ellers så tror jeg et slag mens jeg sover høres greit ut. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Leste en gammel britisk nyhetsartikkel for en stund siden hvor det stod beskrevet at en tenåring var blitt funnet i fjøset med buksene på knærne i livløs tilstand. Tenåringen hadde angivelig stappet laksen sin inn i munnen på en kalv. Slegga ble stappet så langt inn i munnen på kalven at kalven fikk kvelningsfornemmelser, og i ren refleks hadde den bitt over (og faktisk røsket av) hele pølsa! Ettersom det ikke er mangel på blodtrykk i en erigrert penis vil man blø i hjel etter kort tid dersom den kuttes av, og det var slik livet til denne tenåringen endte... Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Leste en gammel britisk nyhetsartikkel for en stund siden hvor det stod beskrevet at en tenåring var blitt funnet i fjøset med buksene på knærne i livløs tilstand.Tenåringen hadde angivelig stappet laksen sin inn i munnen på en kalv. Slegga ble stappet så langt inn i munnen på kalven at kalven fikk kvelningsfornemmelser, og i ren refleks hadde den bitt over (og faktisk røsket av) hele pølsa! Ettersom det ikke er mangel på blodtrykk i en erigrert penis vil man blø i hjel etter kort tid dersom den kuttes av, og det var slik livet til denne tenåringen endte... Jaha... Da var denne dagen ødelagt.. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Drikke seg drita full, sovne utendørs og fryse ihjel. Fin måte å gjøre det på når man er blitt gammel og ikke vil mer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Man kan jo dø av det utroligste da. Svelg unna et glass med jerntabletter så tar du repern da også Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Vannforgiftning er svært vanskelig å dø av. I de tilfellene hvor det skjer, er det snakk om folk som har vært i hard fysisk aktivitet over lengre perioder, svettet masse og drukket masse vann. Dermed har saltinnholdet i kroppen blitt kritisk lavt. Jeg tror det er dette man som regel dør av når man blir vannforgiftet. Altså er ikke problemet mye vann i kroppen, men lite salt. Eller tar jeg feil? Du beskriver nok hypokalemi/hyponatremi, og ikke vannforgiftning. Vannforgiftning innebærer feil i hjerneaktivitet som følge av et høyt inntak av vann over en liten tidsperiode, slik som i drikkekonkurranser. Det er nok ikke vanskelig å dø av vannforgiftning om man går inn for det. Drikker du 10+ liter vann på et par minutter vil du ikke føle deg helt fresk etterpå - det kan jeg love deg. De fleste dødsfall av vannforgiftning er relatert til drikkekonkurranser, samt langvarige treningsøkter hvor elektrolyttnivået i kroppen ikke blir opprettholdt. (Så ja, vil tro Gatorade/Powerade etc. har sine anbefalte bruksområder) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Stemmer fortsatt for CO-forgiftning. Eller gjøre noe skummelt etter stort inntak av alkohol . Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hvem drikker vann i drikkekonkurranser? Og jeg vil ikke si det er "lett" å drikke 10+ liter vann på et par minutter. Selv drikker jeg jævlig mye vann. Selv nå i eksamenstida er jeg ute og fyller opp bonaqua-flaska 4-5 ganger daglig. Endret 2. desember 2007 av Strofe Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Var jo på nyhetene for ikke så lenge sia om en person som hadde dødd av vannforgiftning pga en konkurranse. Tror det var noe med å drikke mest vann uten å gå på do, så vant man en nintendo wii eller hva det nå var. Husker ikke helt men. Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nintendo Pee, kanskje? Lol, burde heller vært en Nintendo Pee i premie. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kanskje ikke den beste måten å dø på dette her og/eller kanskje litt syk fantasi fra meg, men enjoy: Få tennene slipt ned med slipemaskin, deretter få knekt opp kjeven. Etter dette blir du kastrert og underlivet blir godt saltet med havsalt, samtidig som beinene dine blir lagt i saltsyre. Armen din blir strekt på god gammel måte, mens nøttene blir strekt i motsatt rettning. Så blir armen knekt utallelige steder, til armen er en haug av geleklumper. Til slutt blir øreflippene dine dratt nedover av en maskin som går veeeldig sakte, samtidig som du får tilførsel av vann og blir sittende i et mørkt rom med hate musikken din til du dør av sult. Håper jeg ikke ga folk én god idé her.... (Bare å slette denne, hvis den ikke hører til eller noe annet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg