hellexx Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Hei allesammen jeg må bare spøre om noe. jeg har en bærebar med trådløs nett, så har jeg en stasjonær. jeg har hørt at du går an å lage en bro mellom koblinger at vis jeg tar å kobler inn en nett ledning fra bærebare til stasjonære så vil det bli nett på stasjonære. er det noen som har noe peiling på det der så hadde det vært fint vis dere kunne hjelpe meg med det : Jeg har windows xp. Takk. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Du høyreklikker ikonet for trådløse tilkoblingen og på avansert velger du internett deling og velg at du deler gjennom lokal tilkobling. Lenke til kommentar
hellexx Skrevet 29. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 kan du si det lit mere nøyaktig? så jeg skjønner det Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Ja. Kan du vennligst? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Dette er kun tilgjengelig på Win Xp Professional, se forøvrig her: http://www.practicallynetworked.com/sharing/xp_ics/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå