Lucivere Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hei, her er enda en som lurer på da, om følgende oppsett ser ålreit ut.. Min handleliste Vedrørende skjermkort - jeg har fundert på å gå for et 8600gt 512mb ddr3 i stedet, av samme typen som ligger i handlelisten nå, men vet også at 8800gts kommer i ny drakt om en uke eller to.. Og det frister selvsagt. Prismessig er ikke bunnlinjen her så farlig, den kan godt økes med et par lapper - hvis det er verdt det. OS, tastatur, mus, høyttalere og skjerm har jeg forresten. PC-en vil mest sannsynlig bli brukt mye til onlinespilling (AoC) Takk for innspill! /Camilla Endret 29. november 2007 av camilaen Lenke til kommentar
Olarg Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) 8600gt vil du nok ikke merke forskjell på 256MB og 512MB. Her er en test som viser at det ikke er nevneverdig forskjell på 256 og 1024 heller. Hvis AoC er det maskinen skal brukes mest til ville jeg vurdert om det ikke hadde vært verdt det å putte i litt ekstra og kjøpt 8800GT. Det er ingen andre kort som gir like mye for penga. Et alternativ er HD 3870 som yter nesten like bra som 8800GT og som er ganske mye stillere (6-7dB lavere ved load). PSUen du har valgt går for å være av det bråkete slaget. (test her) Du kan alternativt se på Chill Innovation eller Corsair HX520W. EDIT: her er enda et forslag til en rimelig og bra PSU: OCZ StealthXStream 600 EDIT2: har ikke all-verdens erfaring med mini-ATX-kabinett så er litt usikker på om det faktisk er plass til 8800GT/HD3870. Det ville jeg ha undersøkt før jeg kjøpte i hvertfall. Ser ut som det burde gå, her er en som har fått det til med GTX: TJ08 + GTX Endret 29. november 2007 av Olarg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå