xanth0s Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hei, Dette er ikke en tråd for å krige mellom DS og PSP. Men jeg skal kjøpe julegave til min sønn, han er 5år. Har hørt folk sagt div ting om DS og PSP, men lurer på om noe har erfaring med de til den yngere generasjonen. Hvilken passer best til en ung gutt. Endret 30. november 2007 av xanth0s Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Til en 5-åring er Nintendo DS det aller beste valget. Eg sikter da til spill som Mario og Pokemon. Endret 29. november 2007 av Janerikn Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 sjekk ut denne....... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;hl=nintendo+ds Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Min 6 åring digger sonic, mario og nintendogs på ds. Psp er litt skjør for små barn. Også kjøper du metroid prime hunters til deg selv og så er alt sweet ...... Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 For en femåring er nok DS det beste valget. PSP er vel mer for "voksne barn" som liker å fikle med homebrew, musikkavspilling, videoavspilling og denslags Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Slipper du en DS på golvet så er det sannsynligvis fremdeles en DS. Slipper du en PSP på golvet så er det sannsynligvis blitt til restavfall. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Som alle andre over: 5 år = Nintendo DS. Alt for mange "voksne" spill på PSP'en. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vil generellt sett anbefale DS dersom du skal spille på den. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kjøp DS med Mario Kart. Det digger alle. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Takker for alle svar. Da ble det Nintendo DS lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå