Lambada Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 he klart 104stk med brystkassa nede i gulvet hver gang. i 10 klassen når me hadde test:P går nå på vg1. træna kvar dag på formtoppen Japp kom med video ellers tror jeg at prestasjonen ligger i munnen Lenke til kommentar
Stiftemaskin312 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg klarer vel mellom 50-60 stk, ordentlige Jeg prøver å ta hver dag, før jeg legger meg. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 klarer vel rundt 40 militære armhevinger, da med smalt grep og brøstet i gølvet. -MK- Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) klarer vel rundt 40 militære armhevinger, da med smalt grep og brøstet i gølvet. -MK- Jeg henger meg på -MK- Og til alle dere som trener armhevninger maks hver dag før dere legger dere: Det er ikke lurt. Maks hver dag = Overtrening. Her snakker jeg av erfaring. For det første stagnerte jeg, og økte ikke en eneste armhevning på 3 mnd. Deretter måtte jeg ha ei lang pause, for få restituert kroppen skikkelig. Så begynte jeg rolig igjen, med 1x maks per uke. Faktisk hadde jeg mye større framgang da, tro det eller ei! Endret 15. januar 2008 av Laffebaffen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Armhevninger er vel egentlig bare et norsk ord for push-ups? Ja, han tenkte vel på sit-ups. Nei, armhevninger er det norske ordet for det engelske uttrykket hang-ups. Feil.Pull-ups = kroppshevninger Push-ups = armhevninger Sit-ups = "sittøpps" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå