NikkaYoichi Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Dere vet at det er stor forskjell på armhevninger og push-ups ja? Tror nemlig ikke at folk er klar over det, for jeg har veldig liten tro på at noen her klarer 100 armhevninger. Forøvrig klarer jeg ingen av noen av dem tror jeg, jeg er litt for mye nerd til å prøve. Lenke til kommentar
maglame Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 25-30 alt etter dagsform og vilje Føler jeg gjør det dårligere i mange rep. øvelser som push-ups i forhold til max rep. øvelser som benkpress. Husker når jeg tok 85kg i benkpress første gang klarte jeg rundt 30 push-ups. Og da veide jeg kun 65kg. Mens andre jeg kjente som kunne ta 50 push-ups eller mer ikke klarte like tunge løft. Kan vel tenkes det er noe relatert til gener? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Dere vet at det er stor forskjell på armhevninger og push-ups ja? Tror nemlig ikke at folk er klar over det, for jeg har veldig liten tro på at noen her klarer 100 armhevninger. Forøvrig klarer jeg ingen av noen av dem tror jeg, jeg er litt for mye nerd til å prøve. Armhevninger er vel egentlig bare et norsk ord for push-ups? Jeg greier 63 stykker! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg greier alt for få, men har bestilt treningsutstyr, så nå blir vel snart alle musklene i kroppen i bedre stand. Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Sliter med armhevinger, tar max 3-4 nå om dagen . Ellers syns jeg sit-ups er pessenkelt Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Tok 32 på testene i militæret. Strak rygg og brystkassa markant nede i gulvet hver gang. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Armhevninger er vel egentlig bare et norsk ord for push-ups? Ja, han tenkte vel på sit-ups. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Armhevninger er vel egentlig bare et norsk ord for push-ups? Ja, han tenkte vel på sit-ups. Nei, armhevninger er det norske ordet for det engelske uttrykket hang-ups. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 32 pushups med strak rygg, brystkassen nedtil en flat hånd på bakken, skulderbredde på hendene og haken nedi gulvet. Alt korrekt utført etter militær standard. Spør du meg er haken nedi noe tull, bruker tid, krefter og konsentrasjon på å få den jævla haken nedi gulvet. Hrmf. Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 32 pushups med strak rygg, brystkassen nedtil en flat hånd på bakken, skulderbredde på hendene og haken nedi gulvet. Alt korrekt utført etter militær standard. Spør du meg er haken nedi noe tull, bruker tid, krefter og konsentrasjon på å få den jævla haken nedi gulvet. Hrmf. Hvis du kjører ræva litt opp i været, og lener deg såvidt litt lenger fram, så får du mer tyngde på brystet. Det er jo ikke om å gjøre å ta flest, men å kjenne det, og gjøre det ordentlig? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har ikke helt sansen for at det skal være så strengt etter militære regler Men kan sikkert ta dobbelt så mange hvis jeg gjør det mer slurvete, ikke går helt ned osv. Derfor skrev jeg resultatet vi hadde da vi gikk ut av rekrutten Lenke til kommentar
tolan Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Tar 38 med litt bredere enn skulderbredt grep. Er 14. Endret 9. januar 2008 av tolan Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Armhevninger er vel egentlig bare et norsk ord for push-ups? Ja, han tenkte vel på sit-ups. Nei, armhevninger er det norske ordet for det engelske uttrykket hang-ups. Der tar du nok dessverre feil! Finn ett eksempel på at armhevninger er brukt som betegnelsen på en pull-up? Ikke for å være pirkete men... Jo, det er for å være pirkete! Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) *slettet* Endret 28. desember 2013 av medlem-122769 Lenke til kommentar
King123 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Greier akkurat 50 Ordentlige armhevinger er ikke fornøyd, skal greie mye mer til sommern Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 10Ca i gymmen ;D Stolt over det Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Har ikke giddet å tatt noen i det siste.. Men til daglig tar jeg ca 5-8 stk.. Lenke til kommentar
vigrestad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 he klart 104stk med brystkassa nede i gulvet hver gang. i 10 klassen når me hadde test:P går nå på vg1. træna kvar dag på formtoppen Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 he klart 104stk med brystkassa nede i gulvet hver gang. i 10 klassen når me hadde test:P går nå på vg1. træna kvar dag på formtoppen Wow, 104 stk? Kan du gjøre det en gang til å legge ut en video på Youtube elns? Hadde vært konge! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil gjerne se at du tar 104 pushups vigrestad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå