Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvordan få fokuset bort fra boder og over på hageflekk?

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at vi driver og skal selge leiligheten vår. Det er en leilighet på bakkeplan i en liten blokk på 4 etasjer. Problemet er at utenfor den lille disponible hageflekken, så er det en rekke med boder. De slår mot deg som en vegg. Vi personlig synes det har vært greit fordi det skjermer fra veien som ligger rett bak, både når det gjelder støy og innsyn. Desverre virker ikke andre like imponert av bodene, så jeg lurte på om noen har noen tips til hvordan vi kan få fokuset bort fra bodene, og inn mot hagen eller terrassen?

Man ser rett ut på alt fra både stue og kjøkken..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Det er ikke aktuelt å plante noe, desverre. For det første er det ikke akkurat riktig årstid til å plante noe som helst, og for det andre så tror jeg ikke borettslag-styret hadde blitt så happy om vi plantet en gedigen busk midt i hagen ;)

Men det er små busker/hekker som rammer inn hageflekken da. Problemet er at de ble plantet i vår (Tror jeg) og er derfor veldig små enda. I tillegg så er de nedklipte og uten noe blader for vinteren, så de er knapt synlige.

Lenke til kommentar

Den er malt i grått som treverket på blokkene er. Og det er ikke noe vi kan gjøre med den. Det er en bodrekke hvor hver leilighet har én bod. Både vi og megler har prøvd å si at det er en fordel, men folk vil ha utsikt.

Det kom ingen i dag da, så det spiller ingen rolle. Men nå var det faktisk ganske mørkt ute så da får vi heller satse på å ha visning på rundt samme tid neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...