Gå til innhold

Min trådløse mus small

Anbefalte innlegg

Hei :)

i går natt når jeg sov voknet jeg va et lite smell. Som en kinaputt. Jeg tok på lyset og var helt stille. Jeg hørte noen knistrete lyder. som om det var elektriske gnister eller noe. Tok ut kontakten på den stasjonære PC-en. Får og være sikker. Men lyden var der fortsatt. så trodde jeg det var høtalerene som hadde sprengt seg men de skulle vise seg at det var den trådløse musen til min bærbare pc som lagde lyden.

Jeg tok ut bateriene og merket det var noe kvitt vann der det ene baterie lå. Bateriet hadde også de på seg.

Jeg merket at den trådløse musen fungerte før jeg tok ut bateriene. Hva kan ha sjedd?

Tror dere jag får en ny mus? Fikk den anti virus og en veske for 500 når jeg kjøpte min bærbare pc på elprice.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Raporter gjerne om problemet til produsenten av musen,kanskje dette er en feil som kan gjenta seg evt. produksjonsfeil og ved at du rapporterer om det blir de klar over det...

Send en e-mail med bilder og forklaring til produsenten,kanskje det ender opp med at de må tilbakekalle batteriene som er satt ut i produksjon.....

I verste fall kan jo slikt ende opp med brann!? :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...