Mr.FOXHOUND Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=88489 I følge denne artikkelen (som igjen baserer seg på Joystiq) ser det ut som Video Marketplace blir forbeholdt noen få europeiske land. Jeg blir seriøst forbanna hvis dette viser seg å være sant - når de sier "Europe" får de faen meg mene det også! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ingen som vet enda... Men høres logisk ut at største landene får det først, selv om det er synd for lille Norge Kanskje Norden får en felles VMP senere Lenke til kommentar
Hulick Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Så lenge salget av 360 er såpass labert som det er her så skjønner jeg det godt. Koster nok ganske mye mer å sette opp slikt enn det smaker for MS. Forventet heller aldri at det ville komme. Ikke IPTV greiene heller. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er vel snakk om i første omgang.. Klart Norge og Norden ikke er med på lista når en ikke har mulighet til å lansere over hele linja med en gang.. Det er nok mye arbeid med å få alle lisenser og så videre på plass, bare med de fire første landene... Men når det først er på plass vil det bli lettere igjen for de å utvide.. så tenker det ikke er så lenge igjen for oss å vente.. Og ja håper vi får et felles Nordisk Video marketplace.. Hadde vært sweet om vi fikk tilgang til Svenske og danske filmer og serier på vårt marked.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå