MrL Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hvordan skifter man hva som står i en text i 3d max? Har en text, finner ikke hvor..gikk ann på den ene, men der er bare teksten grå.. Endret 29. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
Myou Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har ikke prøv det, så vet ikke, men jeg har ett spm selv, så slenger meg på her. Har laget en animasjon med noe rundt 550 objekter. I "preview animation" så lagger fremvisningen sykt. Noen som vet hva som må justeres på? eller er PC-en min for dårlig da kanskje?. Kanskje du vet MrLG? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 MrLG: Mener du når du legger ut en text spline i scenen? Du finner den i modifieren på høyere siden hvor du finner egenskapene til alle andre objekter. Myou: Du kan endre enkoderen, det er mulig du lager en ukomprimert fil, og da kan det godt hende det går tregt. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Aha, hvordan endrer jeg encoderen? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Jeg vet ikke om det er spline eller hva det er, men jeg vet det er en tekst som jeg vil endre, og når jeg prøver ser det sånn ut: Går ikke ann å endre tallet..har fått det til før husker jeg, men jeg husker ikke hva jeg gjorde.. Noen som kan hjelpe meg? Endret 29. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hmmm det var rart Kan du ikke bare lage den på nytt? Kanskje den er låst av et eller annet script eller noe. Myuo: Animation->Make Preview->[Output]->Change Codec Bruk Mpeg2, Mpeg4, eller divx, eller noe slikt Lenke til kommentar
Myou Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ektremt nice Funket det! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Hmmm det var rartKan du ikke bare lage den på nytt? Kanskje den er låst av et eller annet script eller noe. Myuo: Animation->Make Preview->[Output]->Change Codec Bruk Mpeg2, Mpeg4, eller divx, eller noe slikt Hmm, beste hadde jo vært om jeg kunne endret den, siden den har en egen farge, skrifttype, størrelse, plassering som må være helt lik men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå