Clappy Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei. Jeg har veldig lyst til å kjøre et LINUX spill, på min WINDOWS maskin. Spillet heter "Atomix". Noen som vet hvordan jeg kan kjøre Atomix på WINDOWS maskin min? Har funnet flere sider hvor jeg kan laste ned spillet, men de er .gz filer, og når jeg extracter dem, får jeg opp masse filer jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Den fila som heter INSTALL, kjenner ikke WINDOWS til, eller jeg må finne et program som kan åpne den selv. Hver så snill og hjelp meg, vil helst ikke installere LINUX bare for å spille Atomix. På forhånd takk:D Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du må nok compile det selv, hvis koden også er skrevet for å kjøre på både windows og linux. Hvis ikke kan du bare ligge disse planene på is. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) http://www.freedownloadscenter.com/Games/P.../Atomix_95.html Endret 29. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Ja, har allerede funnet den linken, men det går ikke å laste ned fra den siden, og jeg er usikker på om det er samme spill:P Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ja, har allerede funnet den linken, men det går ikke å laste ned fra den siden, og jeg er usikker på om det er samme spill:PLol?Det funker da fint å laste den ned derfra Det er så enkelt som å gjøre slik: - Gå til den sida - Bla litt ned, finn "Download Atomix 95 1.0" - Trykk på "Download Atomix 95 1.0" - Skriv inn eposten din, og så får du nedlastningslink Var det for vanskelig, kanskje? Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Ja, har allerede funnet den linken, men det går ikke å laste ned fra den siden, og jeg er usikker på om det er samme spill:PLol?Det funker da fint å laste den ned derfra Det er så enkelt som å gjøre slik: - Gå til den sida - Bla litt ned, finn "Download Atomix 95 1.0" - Trykk på "Download Atomix 95 1.0" - Skriv inn eposten din, og så får du nedlastningslink Var det for vanskelig, kanskje? Ja, men den linken jeg får da, er ødelagt, dessuten er det ikke dette spillet jeg er ute etter. dette spillet er jo gammelt. det jeg snakker om er forholdsvis nytt Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 For å kompilere det, må du laste ned Visual C++ Express (eller en annen C++ compiler) og GTK+ så får du kompilert det, men jeg kan ikke se noen andre som har kompilert det for windows, så det er sikkert litt mer jobb en bare det. Men da bør du kunne C++ først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå