doofus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 www.againsttcpa.com Skummelt, kan jo ikke være lov. Doofus Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 spørs om alle vil bruke denne da! Lenke til kommentar
doofus Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Man vil bli tvunget med fengsel og bøter om ikke... Doofus Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 det er triste tider fremover jah... men hvis man lar være å selge/kjøpe slik maskin/program vare, så må dem vel ta et hint... problemet er at det er så mange som ikke ser alvoret eller ikke skjønner det Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Man vil bli tvunget med fengsel og bøter om ikke... Doofus Tja, det er ikke vedtatt og dette er USA så jeg tviler på at alle andre land i verden finner det nødvendig og følge opp noe slik med egne lover. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Man vil bli tvunget med fengsel og bøter om ikke... Doofus Tja, det er ikke vedtatt og dette er USA så jeg tviler på at alle andre land i verden finner det nødvendig og følge opp noe slik med egne lover. bare se hvordan EU slikker ræv til plateselskapene a.k.a. storkapitalen med det nye direktivet sitt. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 bare se hvordan EU slikker bakende til plateselskapene a.k.a. storkapitalen med det nye direktivet sitt. Åh? Har ikke EU skapt panikk de siste dagene med og komme med lovforslag som tillater kopiering til privat bruk da? http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/md20030205...45_hab_24079194 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Innen dette er fult ute er jeg Terrorist, håper folk blir med meg og ta hevn.. ugh dette er jo satanistisk... 2048bit Kryptering også.. Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Typisk amerikansk ! På samme måten som de nå skal avvæpne Irak...de er selv "den slemmeste gutten i klassen", men skal likevel gå i bresjen for sine egne saker ! Spooky ! Lenke til kommentar
peach Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Skummelt! Håper hele greia går i vasken, og microsoft går konkurs Lenke til kommentar
norway Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Begrenset frihet??? Hvorfor setter vi ikke sadam husain som verdens leder også med det samme??? Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Godt at noen tar opp dette emnet igjen. Dette var en av de bedre sidene jeg har sett om TCPA. Håper at folk linker til www.againsttcpa.com fra sidene sine, og ellers informerer så mange de kan om farene ved dette djevelske påfunnet. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 bare se hvordan EU slikker bakende til plateselskapene a.k.a. storkapitalen med det nye direktivet sitt. Åh? Har ikke EU skapt panikk de siste dagene med og komme med lovforslag som tillater kopiering til privat bruk da? http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/md20030205124245_hab_24079194 http://universitas.uio.no/kultur/2717.shtml Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Bra side det der! Det er viktig å få informert flest mulig om dette! Problemet etterhvert nå er at man ikke har noe valg skal man ha datamaskin! Både AMD, Intel, Via, Motorola og Transmeta er TCPA-fascister... Altså sliter man enten man bruker PC eller MAC! Da må vi kjøpe SUN eller Silicon Graphics i stede... Har vi i det hele tatt noen politikere med makt og som kan forstå dette her? Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 http://universitas.uio.no/kultur/2717.shtml Likte spesielt denne delen: Formannen i Foreningen Norske Plateselskaper (FONO) Larry Bringsjord støtter det nye direktivet og håper innskjerpelser i loven på lang sikt vil høyne moralen blant forbrukerne. – Piratkopiering har tatt helt sinnsykt av de siste årene, vi snakker om millioner av plater og kassetter i året, sier Bringsjord. Oppegående folk i platebransjen, tydeligvis. Noen andre som har merket en eksplosiv vekst i kopieringen av kassetter de siste årene? Lenke til kommentar
George Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Kanskje man skulle se på Amiga igjen... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Er det rart folk blir terrorister??? ARGGG Vi har ingen frihet snart, forbanna!! Men.. vi vil vel knekke det til slutt skal jeg være sikker på.. men det vil ta tid.. og det er skremmende.. tenk våkne og all MP3s er borte.. Men det er mest spionasje jeg er redd for med dette systemet, Microfitte og andre horer kan vite hva du driver med på PCën.. hva du skriver og whatnot... Jeg tror jeg snart blir terrorist.. Se på USA.. vil ta Irak, Iran, Nord Korea og whatnot... dette må stoppes , begynner og bli seriøst forbanna på dette. til slutt har USA monopol på data deler, over my DEAD Body!!!! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Mon tro om det går an å "operere" vekk den fritz-djevel-brikka? Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 skjønner ikke hvorfor de i det hele tatt gidder,.. hadde jeg hvert sjefen for de som utviklet det hadde jeg "canselert" det men en gang! er vitsen da? må jo bare betale for ting man vil ha! Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 SAML ALLE LANDENE OG GÅ TIL KRIG MOT USA! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå