Simenrf Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei, jeg får ikke inn noen lyd. Har koblet inn alle ledningene, jeg har prøvd og mikset og trikset litt, men det eneste resultatet vi oppnår er en svak og utydelig lyd ut av høytallerene. Alt skal være som det skal, men jeg får absolutt ikke noe lyd. Har ikke hatt problemer med dette før, har 5 høytallere og har satt de på max på lydinnstillinger. Hjelp hva skal jeg gjøre??! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Lydinnstillingene hvor? På forsterker? På data? osv.. Hadde vært fint om du forklarte hva og hvordan det var koblet sammen Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 vet da søren! men alt er koblet sammen, alle lydinnstillinger er satt på høytallerene på full guffe. men jeg får altså ikke inn noe lyd1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Koblet sammen ja. Fra cd-spiller til forsterker til høytallere? Eller datalydkort-surround? Eller noe annet? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har var det lite info... Hva slags anlegg er det? Er det pc/multimedia anlegg? Eller hifi? Merke osv?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå