knut Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dell har høstet mange lovord med den tynne og lille M1330, og håper på samme suksess med en 15,4-tommers modell i samme stil. Les mer Lenke til kommentar
haalo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Liker ikke trenden at alle privatmarkedmodeller skal være skinnende. Bare upraktisk, spesielt med skinnende skjerm. Lenke til kommentar
baalzam Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ser pen ut, men den lave skjermoppløsningen skuffer. Det er jo skjermoppløsningene, samt plassering av porter som jeg synes er Dells sterkeste side. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er nok enda ei god stund til Dell tar igjen MacBook Pro på design. MBP er lettere, ser bedre ut (imo) og har ca de samme spesifikasjonene (Mangler Blu-ray). Er litt dyrere tho, men man får en del andre ting. Vet ikke hvor bra skjermen er i denne Dellen, og hvor lang bateritid det er? MBP har også metallkabinett. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Altfor lite oppløsning foreløbig synes jeg. Skulle også være mulighet for LED-baklys på den skjermen. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er nok enda ei god stund til Dell tar igjen MacBook Pro på design. MBP er lettere, ser bedre ut (imo) og har ca de samme spesifikasjonene (Mangler Blu-ray). Er litt dyrere tho, men man får en del andre ting. Vet ikke hvor bra skjermen er i denne Dellen, og hvor lang bateritid det er? MBP har også metallkabinett. Dell har jo mye raskere grafikkort Lenke til kommentar
- Fear - Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dette er jo en superpc under 10K uten blu ray. Fytti katta!! Snipp snapp snute, så var konkurrentene ute. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Nei, MBP blir levert med Nvidia Geforce 8600M med 128mb i den billigste modellen og 256mb på de to andre. edit: Til SRD Endret 29. november 2007 av Mr.Fosli Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dette er jo en superpc under 10K uten blu ray. Fytti katta!! Snipp snapp snute, så var konkurrentene ute. Nja, skeptisk, det er vel med helt grunnleggende specs, og dårligste cpu etc. Legger seg ikke noe annerledes i forhold til andre vil jeg tro. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ønsker meg en pc til jobb bruk her og denne ser serdeles stilig ut må jeg si. Mest office jobb men også noe "grafisk". Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Lurer på om denne kommer med LED bakbelyst skjerm etter hvert? Den 64 GB SSD'en var jammen ikke billig: Legg til 10 800 kr (og bort med 160GB harddisk som er verd ca 600 kr. Altså omtrent 11 400 kr for SSD'en. Er det noen som vet om det er Sandisk eller Samsung sin SSD de tilbyr? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Ved å bruke tilbudskoden "ZCGD$L28VWV6VS" får du 10% rabatt som privatkunde frem til 6 desember=) Endret 29. november 2007 av sony123 Lenke til kommentar
stormx Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er nok enda ei god stund til Dell tar igjen MacBook Pro på design. MBP er lettere, ser bedre ut (imo) og har ca de samme spesifikasjonene (Mangler Blu-ray). Er litt dyrere tho, men man får en del andre ting. Vet ikke hvor bra skjermen er i denne Dellen, og hvor lang bateritid det er? MBP har også metallkabinett. Dell har jo mye raskere grafikkort I hvilket univers da? Begge har jo 8600 GT, eneste unntaket er at dell leverer med 8400 GS som alternativ nr 2. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hmm: Grafikkort Kjære kunde, ved valg av nVidia® GeForce™ Go 8400M GS grafikkort må også primærbatteriet oppgraderes til 6-celler, slik at du er sikret tilfredstillende batterilevetid med ditt nye system. NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT with 256MB dedicated graphic memory [inkludert i prisen] Eneste alternativ jeg ser er 8600 GT, hva anbefaler de av batteri til den mon tro? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT with 256MB dedicated graphic memory [inkludert i prisen] Eneste alternativ jeg ser er 8600 GT, hva anbefaler de av batteri til den mon tro? Hmm, her snakker vi om bensindrevet aggregat. "Kjære kunde, ved valg av Go 8600 GT anbefales det at kunden kjøper tilhengerfeste for å kunne frakte et bensindrevet aggregat innebygd i en praktisk tilhenger. Gladmedling: Det følger nå med Jerrykanne (20l) og 10% rabatt på bensin det første året.*** *** Forutsetter fylling av bensin på den lokale Dell-stasjonen." Fra spøk til revolver. Jeg likte den gamle veldig godt, men kan ikke si meg imponert over vekten på den nye. 2,6kg er ca. det samme som jeg hadde på en kraftpakke fra acer for en liten stund siden. Har Dell fått orden på leveringstiden, så kanskje det blir en dell på meg en gang i tiden. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Merkelig at det ikke går ann å få høyere oppløsning enn 1280 :S Spes siden man kan få blue ray spiller på den! Endret 29. november 2007 av Caveman Lenke til kommentar
iCar Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Merkelig at det ikke går ann å få høyere oppløsning enn 1280 :S Spes siden man kan få blue ray spiller på den! Kommer støtte for høyere oppløsning fra januar har jeg hørt, var sist jeg sjekka mulig å få det i Dell USA siden, forøvrig så kommer den også med LED display snart. Er kanskje lurt å ikke bestille den enda og heller vente til etter jul, de endra og rota mye med specsen til M1330 de første mnd den kom, N kort LED Høyere oppløsning Er vel det denne mangler pr dags dato. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 1280x800? Beklager, det er bare å glemme. På Dell sine amerikanske sider kan du få omtrent samtlige modeller med 1680x1050. På de norske sidene - såvidt jeg vet - ingen. Jeg har faktisk tenkt å gjøre mer enn å se film på den, 800 vertikalt duger ikke til å jobbe med PC-en. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Vurderer denne selv, skal ha pc til først og fremst skolearbeid (Office, foto/videoredigering etc.) og til hjemmepc med alt som hører til (musikk, internett, spill osv.) Ser derfor ikke etter en rendyrket jobbpc. Spilledelen er ikke så viktig så lenge jeg har et ok grafikkkort som kjører de fleste nye spill som COD4 etc. Trenger ikke noe Crysis-monster så jeg regner med at 8400 holder. Men, vil dere si grunnmodellen oppgradert til 2gb ram er et bra kjøp? Den kommer såvidt under 10k. Man får vel en god del bedre pc for 10k om man driter litt i design, og ser etter andre merker? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg har faktisk tenkt å gjøre mer enn å se film på den, 800 vertikalt duger ikke til å jobbe med PC-en.Enig, misunner ikke folk rundt meg med konsumentmodeller med 1200x800. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå