Frostax Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Heisann. jeg har en litt halvgammel pc som jeg ikke skal bruke mye penger på, men har nå fått en 720p 50"" tv og er rimelig missførnøyd med bilde via compositt kabelen. hehe Har ikke holdt meg oppdatert på hw fronten på en god stund nå, men må ha meg ett hd skjermkort da.. mitt nåværende skjermkort er ett xfx7800gtx og det nye skjermkortet trenger ikke være bedre ytelse enn dette da jeg kun bruker pc til film og litt spill som fungerer bra nå. ser på skjermkort med spesifikasjon hd, hdtv hdmi osv. men på bildene ser jeg ingen hdmi utgang så vil forsikre meg om at jeg ikke kjøper feil nå. bruker man ett adapter fra en av de tilsynelatende dvi utgangene da? så. skjermkort som jeg kan bruke 1 stk hd kabel til tv rundt samme ytelse som 7900gtx. anyone? :=) edit: glodd litt rundt men forstår ikke mye mer.. ser at folk snakker om adapter fra dvi til hdmi. blir dette like gode signaler? skjønner at det ikke blir lyd da. men trenger du hd støtte på skjermkortet for å bruke dette? ev om jeg kan bruke det gamle kortet mitt? Endret 29. november 2007 av Frostax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå