lynils Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg la inn office 97 på maskinen min, fordi jeg hadde ikke andre pakker liggende for øyeblikket. Nå har jeg Office 2000 pro som jeg skal installere men vet jo ikke hvordan man sletter office pakken . Den står ikke på listen over legg/fjern listen! Merkelig Håper jeg får noen gode svar. ! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Putt inn office 97 cden .. det ligger nok der .. dessuten kan du sikkert oppgradere hvis du putter inn office 2000 cden også ville jeg tro .. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Pussig at du ikke finner det under legg til/fjern programmer. Uansett, shivac har rett: Du kan bruke installeringsprogrammet på Office 97-CDen til å avinstallere det. Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 start/ kontrollpanel/legg til og fjern prog. fjern office 97 med front page først og så legger du inn den nye office pakken du skal ha. hvis du bare setter in den nye office cden vil den bare legge seg til ved siden av den gamle (den fjerner ikke gammel office prog.) Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 start/ kontrollpanel/legg til og fjern prog. fjern office 97 med front page først og så legger du inn den nye office pakken du skal ha. Den står ikke på listen over legg/fjern listen! Les postene da mann! Men det er riktig som de andre sier, du får sansynligvis en mulighet til å avinstallere hvis du starter installasjonsprogrammet fra CD'en Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 FEilpostet i annet om data, passer under programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg