Vegard_Haug Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 New York invaderes. Se videoen Lenke til kommentar
Slu Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Historien er interessant og fascinerende, men grafikken ser helt hestemøkk ut. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Vil tro grafikken på det ferdige produktet vil ha en annen framtoning en det vi så her. Selve storelineen virket ganske kul. Og slike spill hvor hvermannsen blir kastet inn i en verden han ikke er forberedt på, liker jeg. For ikke å snakke om at her ligger alt til rette for å spille rått og kynisk på 50-talls nostalgi. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Eller kanskje ikke. (tenker på grafikken) Men ser allikevel ut som spillet kan by på mange timer med moro. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bare jeg som får flashbacks fra Freedom Fighter? Kanskje ett overpatriotisk spill, men bryr meg egentlig lite når det er så morsomt å spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg