BigJackW Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hei Har 89 filer som skal renames til følgende: Filnavn.part001.rar Filnavn.part002.rar Filnavn.part003.rar ... Filnavn.part089.rar Slik de ligger nå er de: Filnavn (1).rar Filnavn (2).rar Filnavn (3).rar ... Filnavn (89.rar Hvordan kan jeg få renama disse filen med batch slik jeg ønsker ? Endret 29. november 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Lasta ned en DVD nå? Lurer bare på HVORFOR du vil gjøre dette? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Fordi jeg ikke får pakka ut selvfølgelig, noe som også er irrelevant. Endret 29. november 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Fordi jeg ikke får pakka ut selvfølgelig, noe som også er irrelevant. Vel det er jo ikke irrelevant, men hvis du tror det hjelper så. Men du trenger ikke bat filer for å gjøre den jobben, bare merk alle filene for så bruke windows rename på de. PS: Bare vært forsiktig med å merke de i riktig rekkefølge. (lag kopi først) og nyt filmen/spillet da. Endret 2. desember 2007 av Giddion Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) han spør nå etter ett spesifik script, hva/hvorfor/hvem/hvor/når osv er jo egentlig likegyldig for scriptet. Om han skal ha dette for å rename en nedlastet film eller for å redde kongeriket er jo det samme, scriptet driter i hva han skal bruke det til, også om det han skal bruke det til er lovlige eller ulovlige filer. men her er scriptet: set count=0 :start set /a count+=1 if not exist filnavn.part0%count%.txt goto next :next if not exist filnavn.part00%count%.txt goto end if %count% LEQ 9 rename "filnavn.part00%count%.txt" "filnavn (%count%).txt" if not %count% LEQ 9 rename "filnavn.part0%count%.txt" "filnavn (%count%).txt" goto start :end set /a count -=1 echo ferdig med %count% filer pause exit Endret 3. desember 2007 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå