ZenCo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Heisann! Jeg endrer denne tråden litt jeg. Originalinnlegg: Vi har som skoleoppgave å lage en film. Da har vi tenkt å lage en lokal vri på en trailer til en rimelig kjent film. Selvfølgelig kunne vi tenkt å ha en veldig kjent film som ikke er så altfor vanskelig å vri om på. Noen idèer? Vi fant ut at vi skulle parodiere Harry Potter! Jeg bor på vestlandet, og her sier vi "poter" istedenfor "poteter". Og selvfølgelig, Harry Poter! Harry Potter - Harry Poter Hermine Grang - Hermine Gran Ronny Wiltersen - Ronny Villkrepsen Draco Malfang - Draco Maltkorn Sistnevnte er det mulig vi trenger nytt navn på, Men uansett, visst dere kommer med flere navn i Harry Potter-filmen som kan gjøres om til andre ting hadde det vært konge. Galtvort til ?, osv. Takk Endret 23. desember 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Om dere skal ha noe alle kjenner igjen, kan dere jo ta Ringenes Herre. Dere kan jo ikke akkurat ta med scenene foran Minas Tirith eller Helms Deep, men noe slossing kan dere jo klare å få med. Goscinny Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Endret tråden litt. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Var en her på forumet som oversatte Harry Potter til Harald Krukkemaker. Ganske morsomt navn. Endret 25. desember 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Hehe. Joda, greit nok. Men vil helst ha navn som ligner mer på det opprinnelige, og vi har allerede Harry. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Noen forslag Harry Potter-Larry Plopper Hermine Grang-Mine Vrang Ronny Wiltersen- Johnny Villkreps (Villkreps fant du på da ) Draco Malfang: Drapco Mulfong Endret 31. desember 2007 av Glaurung Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 For siste gang: Vi har allerede navn på de karakterene, vi trenger forslag på navn på andre ting. Som f.eks Galtvort, Gygrid, osv. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Galtvort- Galvorte Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Slike ja! Herlig, keep em' comin'! Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Azkaban- Latskaban Voldemort-Voldemor Sirius Svaart- Lirius Aart Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Voldemort - Oldemor/V'Oldemor. Endret 1. januar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Det viser seg at vi trenger nytt navn på Ronny Wiltersen, så prioriter det navnet! Hadde som sagt Ronny Villkrepsen, men det ble ikke noe av. Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg vet at du ikke trenger navn på Harry Potter, men denne er genial: Parri Åtter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå