Francesca_ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Skal ha filmkveld date i dag, og trenger en søt, kanskje litt klissete film. Er greit om den er litt ny, og ja, jeg har sett The Notebook...som jeg forøvrig synes var en veldig bra film. Håper på noen raske anbefalinger! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Chocolat Amelie Before Sunset Before Sunrise Disse filmene kan nok passe til situasjonen. Endret 29. november 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Love Actually. About a boy. Litt humor, drama og kliss. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Har sett alle dessverre. Before Sunset, Before Sunrise likte jeg veldig godt, ingen stor fan av Hugh Grant filmer egentlig. Chocolat og Amelie var litt rare, men bra filmer allikevel. Noen andre filmer som kanskje ligner litt på the Notebook? Eller hvis jeg kommer med en sjanger til, romantisk komedie, noen gode å anbefale der? Har kjøpt så mange filmer i det siste, men ingen som passer å se i kveld, hjelp! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Eternal Sunshine of the Spottless Mind burde vel kanskje fungere? Endret 29. november 2007 av ersa Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Sett den også Ingen bra filmer som har kommet akkurat nå da, slik at jeg ikke har fått sett dem enda Er knocked up noe bra? Kanskje ikke akkurat en romantisk film el? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Sett den også Ingen bra filmer som har kommet akkurat nå da, slik at jeg ikke har fått sett dem enda Er knocked up noe bra? Kanskje ikke akkurat en romantisk film el? Knocked Up er ganske underholdene. Burde fungere greit den. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fever Pitch 50 First Dates America's Sweethearts High Fidelity Alle brukt med godt resultat. Knocked up er også morsom, men også så usannsynlig til tider at det ikke er gøy lenger. Som hvor kort tid det tar før de plutselig er sammen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bare bea, kvinnen i mitt liv, Fucking Åmål Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ChocolatAmelie Eternal Sunshine of the Spottless Mind burde vel kanskje fungere? Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 My Sassy Girl Lenke til kommentar
akarno Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Slenger meg på Amelie og My Sassy Girl! Veldig koselige og søte filmer som ikke blir helt flaue å se på med en jente du ikke kjenner så godt. (Heller mindre kliss). Nå vet jeg ikke hvordan det er med dere to, men det var slik jeg så det for meg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vel de fleste nyere klassikere er jo nevnt. Du kan vel prøve ut filmatiseringen av "jentebok" nr. 1 der ute (såvidt jeg forstår): Pride and Prejudice. Selv fant jeg den middelmådig, men den fikk nå god mottagelse. Men handlingen tar jo til for et par hundre år siden, vel å merke. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) My Sassy Girl Anbefaller at du ser på Windstruck før du ser på My Sassy Girl. Der Windstruck ender er der My Sassy Girl starter, selv om My Sassy Girl kom først x) Les mer om Windstruck Anbefaler begge filmene! Endret 30. november 2007 av Anixion Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 My Sassy Girl Anbefaller at du ser på Windstruck før du ser på My Sassy Girl. Der Windstruck ender er der My Sassy Girl starter, selv om My Sassy Girl kom først x) Les mer om Windstruck Anbefaler begge filmene! Anbefaler det motsatte, Windstruck blir enda bedre på slutten hvis du ser My Sassy Girl først. Men begge filmene er knallgode. Og Windstruck er ikke en prequel til My Sassy Girl, men det var en genistrek av regissøren å gjøre det han gjorde på slutten av Windstruck. Men filmene har ikke noe med hverandre å gjøre, men til tider så føles det slik. Lenke til kommentar
Otrivin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Angel-A Playing by heart Kansje dei 2 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 The English Patient En fin film begge parter kan like! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Etter å ha sett Cashback i dag hiver jeg denne på listen. Den var utrolig bra Du kan lese mer om filmen på linken. Edit: Hah, de har brukt røysksopp i rulletekstene også, ser jeg nå. Endret 2. desember 2007 av akarno Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ville tatt en titt på Little Manhatten =) Feelgood film dette her. Er for de mindre, men er flott fordet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå