Slu Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Mmja. Bare kom deg til Red Orchestra, du, Fatal1ty, så skal vi se hvem som vinner i et faktisk realistisk skytespill. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Når fyren ikke engang selv skjønner at han har drept Fatality, så tviler jeg på at han har gjort det. Han ser ikke akkurat ut som den mest oppegående personen på bildet. Tror heller det var det at han begikk selvmord. Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Camper_killer skrev: Når fyren ikke engang selv skjønner at han har drept Fatality, så tviler jeg på at han har gjort det. Han ser ikke akkurat ut som den mest oppegående personen på bildet. Tror heller det var det at han begikk selvmord. Missunnelig?? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Henger meg på Camper_killer. men ett spørsmål, HVEM er Fatal1ty? Bryr meg ikke om kjendiser, gamer kjendiser er intet unntak. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Ghaundan skrev: Henger meg på Camper_killer. men ett spørsmål, HVEM er Fatal1ty? Bryr meg ikke om kjendiser, gamer kjendiser er intet unntak. Han er hvertfall god i mange spill, også har han fått seg en egen fanbase, sammens med Fatal1ty-merkevarer... Sistnevnte setter han på nivå med Paris Hilton(Ikke en bra måte). Endret 29. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fatal1ty er skremmende god, altså når en person kan utfordre tusenvis av spillere til å hele tatt prøve å fragge han EN gang og alle feiler da er det noe galt :o Ihvertfall i så kjappe spill som Quake og Unreal hvor man kan ha flaks. Han har en reaksjonsevne utenom det normale ihvertfall. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 RedSniper skrev: Camper_killer skrev: Når fyren ikke engang selv skjønner at han har drept Fatality, så tviler jeg på at han har gjort det. Han ser ikke akkurat ut som den mest oppegående personen på bildet. Tror heller det var det at han begikk selvmord. Missunnelig?? Heller litt skeptisk.... Man dreper ikke en av verdens beste spillere uten å selv vite at man har drept han. Når man dreper noen i Quake blir det klistra over hele skjermen. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hadde vært gøy å se alle de selvsikre folka her inne prøve seg mot Fatal1ty. Helst samtidig, da hadde det blitt enda morsommere å se dem drite seg ut. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Avean skrev: Fatal1ty er skremmende god, altså når en person kan utfordre tusenvis av spillere til å hele tatt prøve å fragge han EN gang og alle feiler da er det noe galt :o Ihvertfall i så kjappe spill som Quake og Unreal hvor man kan ha flaks. Han har en reaksjonsevne utenom det normale ihvertfall. Det er faktisk motsatt. Det er måten man kan stacke opp health, armor og power ups i spel som Quake og UT som gjer at han aldri dør og vinner 30 - 0. (Noko eg mistenker dei som trur det er lett å få ein frag på han ikkje har forstått). (Så skal det nemnast at det finnest folk som er betre enn han i både Quake og UT som ikkje hadde hatt problem med å slå han). Endret 29. november 2007 av fenris1911 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er uansett imponerende når man challenger tusenvis av folk, du kan prøve selv. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Her har du foresten en morsom video der han spiller med folka bak PCGamer. http://www.youtube.com/watch?v=i6GzmGOuNFk Han blir drept 1 gang der også. Her er mer:2006: Fra 2007: Endret 29. november 2007 av nosync Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Gersh skrev: Hadde vært gøy å se alle de selvsikre folka her inne prøve seg mot Fatal1ty. Helst samtidig, da hadde det blitt enda morsommere å se dem drite seg ut. Hehe... dagens! Denne ga meg noen morsomme bilder inni hodet. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Mr. Fiskum skrev: Vet du hvor mye han har spillt Quake o.l? Du ville ha store problemer med å drepe han. Mest fordi han sikkert er litt over allt mens du blir for stillestående og da er du kattemat for han.. Sier det bare viss du gir meg 15 min med Lame1ty så skal jeg nok knerte han en gang;) Seff gjør øvelse mester men øvelse gjør ikke perfektsjon bare en tilnærmelse av perfektsjon;) Endret 29. november 2007 av Ironmann Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen tusen andre tenkte det samme som deg men har aldri klart det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) RIP fatal1ty. Han vil bli savnet. Kødda. Fikk han utstyret sitt? Stygg sak det der. Endret 29. november 2007 av Lande Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 QBab skrev: Ble han drept? Eller drepte han seg selv? Jeg trodde at man fikk -1 for å ta selvmord, ikke at motstander fikk +1. CD Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 fenris1911 skrev: Det er faktisk motsatt. Det er måten man kan stacke opp health, armor og power ups i spel som Quake og UT som gjer at han aldri dør og vinner 30 - 0. (Noko eg mistenker dei som trur det er lett å få ein frag på han ikkje har forstått). Og når han er(/var) ekstremt god i CS, der du kan se langt etter power-ups? Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 det er helt rett CD. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 smilefjes skrev: Og når han er(/var) ekstremt god i CS, der du kan se langt etter power-ups? Meg bekjent har han aldri hatt ein shoot-out med premiar i CS. Men du kan gjerne linke meg det om du kan vise til noko anna. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Spiller fatal1ty CS i det heletatt da? Er ikke han run'n gun gamer only? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå