~~Undertaker~~ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har en MacBook med Leopard og bevegelsessensorer. Har lyst å få Smackbook innpå slik at jeg kan skifte spaces enklere og på grunn av harry effekten http://smackleopard.blogspot.com/2007/11/s...ard-spaces.html Har sett på den guiden oppe og gjort alt som står der. Så vidt jeg har forstått så skal jeg kjøre programmet i terminalen etterpå, men da får jeg denne erroren her: perl: warning: Setting locale failed. perl: warning: Please check that your locale settings: LC_ALL = (unset), LANG = "UTF-8" are supported and installed on your system. perl: warning: Falling back to the standard locale ("C"). Can't exec "./AMSTracker": No such file or directory at /Users/undertaker/Documents/SMACKPROSJEKT/smackleopard.command.pl line 41. readline() on closed filehandle F at /Users/undertaker/Documents/SMACKPROSJEKT/smackleopard.command.pl line 42. logout Noen som kan hjelpe meg å tolke den? Har søkt på nettet, men da havner jeg borti linux forums og ingen av dem hadde sammenheng med Smackbook og UNIX (som OS X bygger på). Noen som kan hjelpe? Noen som bruker SmackBook i det hele tatt her? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har du lagt AMSTracker i samme katalog som smackleopard.command? Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Det har jeg, som sagt, alt som står i den guiden der. skjønner ikke den error-en som kommer opp. Det har jeg, som sagt, alt som står i den guiden der. skjønner ikke den error-en som kommer opp. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Erm. Regner med du har AMSTracker og ikke AMSTracker-0.34.dmg i samme katalogen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå