Rocket Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei leste en omtale og et utdrag av denne i Vimenn for et par uker siden, og har ikke klart å få den ut av hodet siden så nå sitter jeg her etter å ha bestilt boka fra haugenbok og lurer på om det er noen her som har lest den og kan gi meg en teaser eller omtale? gleder meg skikkelig til å lese denne! tror den er midt i øyet til meg om noen lurer på hvilken bok det er, så er det Denne Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har ikke lest den, men vil tro at Tucker Max - "I Hope They Serve Beer In Hell" vil falle i smak da. My name is Tucker Max, and I am an asshole. I get excessively drunk at inappropriate times, disregard social norms, indulge every whim, ignore the consequences of my actions, mock idiots and posers, sleep with more women than is safe or reasonable, and just generally act like a raging dickhead. But, I do contribute to humanity in one very important way. I share my adventures with the world. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 heh, virka som noe jeg bør få med meg... takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå