Soris Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei.. Jeg lurer på hvilke nett butikker som lar deg velge komponenter fra deres nett sider for og så bygge den for deg ? Takk for all hjelp.. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Butikken som jeg pleier å handle i gjør det, men de annonserer ikke med det. Må spørre og de tar 500 for det. Navitel heter den for de som er int. ellers har du jo Komplett, netshop og sikkert flere. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 ellers så kan du jo alltids bygge selv da, det er en morsom og nyttig erfaring Du kan feks føge denne guiden her: http://www.hardware.no/guider/hele_maskine...c-en_selv/45552 Lenke til kommentar
Soris Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Kontaktet både Komplett og Netshop, ingen av dem bygde pc hvis jeg selv valgte komponenter... Lenke til kommentar
riroil Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har hvertfall gjort det hos Navitel. Oppretter ordren delene så ringer jeg og sier at jeg vil ha pc satt sammen. Har gjort det 3 ganger. Betaler 500 for bare pc og 1000 hvis jeg skal ha med OS. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kontaktet både Komplett og Netshop, ingen av dem bygde pc hvis jeg selv valgte komponenter... Rart. -------------------------------- montering Montering av stasjonær PC for komponenter du fritt har valgt selv. NetShop kan også montere PC-er der du som kunde velger fritt fra vårt sortiment. Disse PCene har vanlig komponentgaranti og faller ikke innunder NetShop PC garanti på 3 år. Montering vil selvfølgelig bli utført av våre profesjonelle teknikere. Ønsker du 3 års garanti på din PC anbefaler vi at du sjekker våre stasjonære PC modeller her. Disse modellene er nøye konfigurert med tanke på ytelse og kompabilitet, men gir deg allikevel stor frihet når det gjelder konfigurerings muligheter ---------------------------------- + 100 kroner for eske fra netshop- Går utifra at forutsetingen er at komponentene du velger passer i lag. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=872217 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kontaktet både Komplett og Netshop, ingen av dem bygde pc hvis jeg selv valgte komponenter... Sitter her på en pc som Netshop har bygd der jeg fritt valgte komponenter, så tror det var noe feil der ett sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå