norsemanGrey Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Heisann Går med planer om å oppgradere PC-en om ikke så lenge, og da er jo en viktig ting skjermkortet. Har akkurat fått meg en 24" Dell skjerm, som jeg da har lyst til å bruke til litt spilling osv. Hvordan skjermkort anbefaler dere hvis det skal brukes til å spille spill som f.eks. Crysis på denne skjermen (1920x1200)? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Med tanke på at GTX kortene sliter med å dra Crysis på max i 1600*1200 så er det vanskelig å si. Husk at Crysis er skalert 2 år tilbake i tid og 1.5 år frem i tid (har ikke link akkurat nå - men leste at utviklerne hevdet dette en plass). Det betyr satt på spissen at du må vente 1.5 år før du har hardware tilgjengelig for å kjøre alt på max med en akseptabel fps. Med det sagt - vurderer du 1920*1200 og ønsker at ting skal se så bra ut som mulig med dagens hardware så blir det GTX SLI. Eventuelt de nye GT/GTS korta i sli. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 driver selv og vurderer nytt skjermkort. har nettop kjøpt meg en 24" Acer med samme oppløsning. spiller call of duty 4 med 192x1200 med et radeom x1900xtx 512 MB. regner med at dette ikke er nok til crysis og div nyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå