Kage Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hei. Jeg er ny til forumet, og dette blir da mitt første innlegg =) Jeg skal ha eksamen i morgen i elektronikk, og kunne trengt litt hjelp/samarbeid med noen. Det jeg lurer på er om det er flere som skal opp i denne eksamenen, Temaet er Robot i Praksis. Hvis det er flere som skal opp i denne hadde det vært fint om vi kunne skrive litt i denne tråden! Tema/situasjonsbeskrivelse: Skolen du går på, skal være med i et prosjekt kalt Robot i Praksis. Klassen din er med på dette prosjektet. Dere har fått en del komponenter og delvis defekt utstyr hos en lokal bedrift. Klassen har sammen med læreren utarbeidet skjemaer. Dere har nå koblet opp disse kretsene og skal teste dem ut i praksis. Roboten består av en kontrollenhet, to framdriftsenheter (høyre og venstre) og en infrarød avstandsmåler. Oppdager roboten hidringer som er nærmere enn 30 cm, skal den forsøke å svinge rundt di. håper på svar =) MvH Kage Endret 29. november 2007 av Kage Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Går på elektro nå... men fatter ingenting av den tegningen Lenke til kommentar
Peat Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvordan gikk eksamen, da? Hva fikk du spørsmål om? *nysgjerrig* Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Går på elektro nå... men fatter ingenting av den tegningen han her går på data og elektronikk. ikke grunnkurs som jeg har en tanke om du gjør. jeg går elenergi. Lenke til kommentar
Kage Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 heihei! jeg har vært litt innaktiv..men fikk mitt svar den 16 Januar (ETTER påmeldingsfristen..gg) jeg strøyk..skjønner ingenting av faget =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå