nosync Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hei! Vil komme med enda en serie anbefaling som heter "Pushing Daisies". Som er et meget spesielt komedie/drama. Laget av han geniale fyren bak "Dead Like Me". Den har en følelse som Tim Burton har filmet (stil messig) og samtidig er den veldig Douglas Adams (The Hitchhiker's Guide to the Galaxy) aktig humor. Serien er også fortalt med en "narator" som høres voldsomt lik ut han i Hitchhikers serien/filmen. Det dreier seg om en fyr som kan vekke de døde tilbake til live, MEN dersom han holder dem i live i lenger enn 1minutt dør noen andre for å ta plassen til den han har vekket. Og på toppen av det kan han IKKE ta på de igjen for da dør de 100% igjen uten at han kan gjenopplive de. Ting utvikler seg og han kommer over en som oppdager hans "talent", og sammen løser de uløste død/drap ved å snakke til offerene for å få info over hvem som drepe de eller hva som skjedde for å få belønningen fra politiet ol. Her har du en promo av serien. Tror dere vil fatte hva jeg meiner med Tim Burton/Douglas Adams preg i første sekund. Pushing Daisies - Original Promo Personly koser jeg meg sikkelig med denne serien. Setter en god smil på ansiktet. ENJOY! Endret 29. november 2007 av nosync Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 lagde selv en tråd om denne serien for noen dager siden,men fikk ikke noe respons. Har falt helt for denne serien,den er spesiell og orginal på så mange måter.. Har forresten akurat lastet ned gårsdagens episode,som jeg skl sitte meg ned å se etterpå... Lenke til kommentar
nosync Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Ja, så langt har den ikke skuffet meg. Temmelig kul humor og filming. Til tider minner musikken om Beetle Juice....mulig det er en grunn til dette? EDIT: Var ikke meiningen å lage en ekstra emne siden du hadde en, men jeg søkte og fikk ikke opp noe...rart. Endret 29. november 2007 av nosync Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Såg nettopp første episode etter å ha lest dette, og jeg må si det var temmelig bra! Takk takk! Likte hele stilen og skuespillerene! Håper de klarer å holde det gående utover. Gleder meg å se mer imorgen! Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Serien er etter min mening helt ok. Handlingen er orginal og spennende og man har enkelte scener som er veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå