Gå til innhold

Ny serie anbefaling! : Pushing Daisies

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil komme med enda en serie anbefaling som heter "Pushing Daisies". Som er et meget spesielt komedie/drama. Laget av han geniale fyren bak "Dead Like Me".

Den har en følelse som Tim Burton har filmet (stil messig) og samtidig er den veldig Douglas Adams (The Hitchhiker's Guide to the Galaxy) aktig humor. Serien er også fortalt med en "narator" som høres voldsomt lik ut han i Hitchhikers serien/filmen.

Det dreier seg om en fyr som kan vekke de døde tilbake til live, MEN dersom han holder dem i live i lenger enn 1minutt dør noen andre for å ta plassen til den han har vekket. Og på toppen av det kan han IKKE ta på de igjen for da dør de 100% igjen uten at han kan gjenopplive de.

Ting utvikler seg og han kommer over en som oppdager hans "talent", og sammen løser de uløste død/drap ved å snakke til offerene for å få info over hvem som drepe de eller hva som skjedde for å få belønningen fra politiet ol.

Her har du en promo av serien. Tror dere vil fatte hva jeg meiner med Tim Burton/Douglas Adams preg i første sekund.

Pushing Daisies - Original Promo

Personly koser jeg meg sikkelig med denne serien. Setter en god smil på ansiktet.

ENJOY!

Endret av nosync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, så langt har den ikke skuffet meg. Temmelig kul humor og filming.

Til tider minner musikken om Beetle Juice....mulig det er en grunn til dette?

EDIT: Var ikke meiningen å lage en ekstra emne siden du hadde en, men jeg søkte og fikk ikke opp noe...rart.

Endret av nosync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...