CoaX- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Sjekket ut denne siden på nettet, og lurte på om det er noen av dere som har testet det ut? gidder ikke bestille om skinsa ikke passer 100%, er vanskelige å ta av og på om du misser litt på plasseringen etc. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Sjekket ut denne siden på nettet, og lurte på om det er noen av dere som har testet det ut? gidder ikke bestille om skinsa ikke passer 100%, er vanskelige å ta av og på om du misser litt på plasseringen etc. http://www.engadget.com/2006/11/25/get-you...e-xbox-360-psp/ les nedover i postene så ser det ut som om det er lett å fjerne. Hadde det på ps1 maskinene min husker jeg, mange stilige til den også i sin tid, bra kvalitet, regner med at dette er bra kvalitet også. regner med å bestille noen om ikke lenge. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du regner med ganske mye du sollie! Personlig ville ikke jeg satt på stickers i frykt for at om jeg skulle fjerne det en dag så ville limet eller deler av den blitt igjen om du skjønner? Det er imdlertid sikkert laget på en måte som gjør at dette ikke skjer.. Er usikker. Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 tenkte kanskje de er en slags myk plast, sånn som kleber seg til blanke flater uten bruk av lim? skjønner du hva jeg mener? sånne stickers, som du kan lime på vinduet og inn i spesielle bøker om dinosaurer etc:P Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Var mange tøffe decaler/skins der, men hvorfor ødelegge noe som er så blankt og pent? Synes PS3 er så pen at jeg har satt den ved siden av TV'en, istedenfor inni TV-bordet Så matcher den jo TV'en, TV-bordet, høytalerene rundt osv. Det eneste den ikke matcher er vel kontrollen til PS3 Den kunne jeg kjøpt skin til Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 tenkte kanskje de er en slags myk plast, sånn som kleber seg til blanke flater uten bruk av lim? skjønner du hva jeg mener? sånne stickers, som du kan lime på vinduet og inn i spesielle bøker om dinosaurer etc:P ja skjønner, det var den sorten jeg håpet på at det var! Hvis det er tilfellet så er det jo faktisk noe å vurdere. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du regner med ganske mye du sollie! Personlig ville ikke jeg satt på stickers i frykt for at om jeg skulle fjerne det en dag så ville limet eller deler av den blitt igjen om du skjønner? Det er imdlertid sikkert laget på en måte som gjør at dette ikke skjer.. Er usikker. yup.. hehe Har da bestilt 2x til 360 og et til min ps3, er vel her om 10 dager tenker jeg. 25$ pr 360 og 15 til ps3, uppdate kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå