Gjest Gjest_psa Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei. Det har seg slik at en jeg datet over ca 2-3 måneder i fjor sommer har begynt å ta kontakt igjen. I starten forstod jeg ikke helt hva han ville. Om han bare ville maile litt for å være hyggelig eller om det lå noe mer bak. I fjor traff vi hverandre med jevne mellomrom, både for å gå på kino/spise o.l. og bare for å henge sammen. Vi datet, men var ikke kjærester. Ved en anledning(den siste gangen jeg traff han)hadde vi også sex...noe jeg for min del ikke akkurat syns var noe å rope hurra for. Han var rett og slett ganske dårlig i senga. Uff, slemt å si det, men sånn var det. Mistet ganske mye av tenningen. Uansett: jeg var betatt av han, men jeg var aldri forelsket. Dessuten bodde han et stykke unna meg og det å treffes ble rett og slett litt problematisk. Dette har ikke akkurat endret seg siden i fjor, så vi har ikke noen større forutsetninger for å fikse det nå heller. I tillegg føler jeg meg ferdig med han. Så, etter noen mailer frem og tilbake, så kom det jeg var redd for. Han hadde spurt hvordan det gikk med kjærligheten, og jeg sa at det ikke var noe spesielt på gang(noe som er...delvis sant.gidder ikke blottlegge hele privatlivet mitt for han heller. komplisert greie) I den neste mailen svarte han meg at det ikke var noe på gang hos han heller, men at jeg bare fikk si ifra om jeg ville "leke" litt. I følge han så hadde vi det jo fint sist gang... (I følge meg hadde vi det ikke så fint sist gang.) Så nå er dilemmaet mitt: hvordan skal jeg, på en pen måte, si ifra at jeg ikke er så veldig keen på dette? Føler ikke at jeg kan avsløre at jeg allerede har en å leke med, for da virker det sikkert som løgn og en dårlig unnskyldning siden jeg først sa jeg var singel. Og å ikke svare i det heletatt er ganske slemt gjort...Noe må jeg jo si. Noen som har noen gode forslag og formuleringer? (Jeg poster som gjest fordi jeg er redd noen kjenner igjen historien...) Lenke til kommentar
The-little-girl Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Heisann:) Kan du ikke bare si at det føles feil, og si unnskyld men jeg har mistet litt følelser for deg siden avstanden mellom oss og slikt. Har lyst til å ha kontakt med deg, bare ikke noe mer enn venner. Og til slutt ikke glem at jeg er glad i deg( hvis du er det da.) Selvom jeg kan skjønne det kan være veldig vannskelig. prøve noe i den duren:) Håper du klarer å finne ut noe:) Klem Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hmm.. Uansett kommer an nok til å føle seg litt ditchet. Hva med å sende en mail tilbake hvor du gjør det helt klart at dere er "bestevenner" men ikke noe mer. Feks henge sammen som bare venner? Nei æsj, det hørtes kjedelig ut. Hm.. Dette var vanskelig:( Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjesteline_* Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ved en anledning(den siste gangen jeg traff han)hadde vi også sex...noe jeg for min del ikke akkurat syns var noe å rope hurra for. Han var rett og slett ganske dårlig i senga. Uff, slemt å si det, men sånn var det. Mistet ganske mye av tenningen.Uansett: jeg var betatt av han, men jeg var aldri forelsket. Dessuten bodde han et stykke unna meg og det å treffes ble rett og slett litt problematisk. Dette har ikke akkurat endret seg siden i fjor, så vi har ikke noen større forutsetninger for å fikse det nå heller. I tillegg føler jeg meg ferdig med han. Så, etter noen mailer frem og tilbake, så kom det jeg var redd for. Han hadde spurt hvordan det gikk med kjærligheten, og jeg sa at det ikke var noe spesielt på gang(noe som er...delvis sant.gidder ikke blottlegge hele privatlivet mitt for han heller. komplisert greie) I den neste mailen svarte han meg at det ikke var noe på gang hos han heller, men at jeg bare fikk si ifra om jeg ville "leke" litt. I følge han så hadde vi det jo fint sist gang... (I følge meg hadde vi det ikke så fint sist gang.) Så nå er dilemmaet mitt: hvordan skal jeg, på en pen måte, si ifra at jeg ikke er så veldig keen på dette? Føler ikke at jeg kan avsløre at jeg allerede har en å leke med, for da virker det sikkert som løgn og en dårlig unnskyldning siden jeg først sa jeg var singel. Og å ikke svare i det heletatt er ganske slemt gjort...Noe må jeg jo si. Jeg har vært oppe i akkurat det samme som du beskriver..... var rimelig betatt av en type, vi mailet og det endte opp at vi møttes. Vi hadde samme sans for humor, og alt virket supert. Denne typen bodde også litt unna meg. Etter noen møter så endte det opp med at vi hadde sex, og denne karen viste seg å være langt under pari i senga. Hovedproblemet i senga var at han var litt i fyldigste laget - og det hadde jeg aldri hatt hjerte til å fortelle han...... Vi mailet/meldte litt etter det - men jeg klarte bare ikke å være like interessert. Så møtte jeg selvfølgelig en annen - og hadde jo egentlig ikke klart å gjøre det sånn helt slutt med den første, håpefulle typen jeg beskrev. Min idiotiske løsning ble bare å bare la det dø ut av seg selv. Svare kort på mailer/meldinger.... og ikke svare i det hele tatt. Rått og brutalt - men jeg fikset ikke noe annet. Regner med at han tegninga etterhvert - det ble ihvertfall stille fra han........ Dette var ikke ment som et råd - bare en støtte på hvor vanskelig det er med sånne opplegg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå