jfkleven Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har akkurat anskaffet meg et slikt kort, men lurer på hvordan det lønner seg å legge inn driverne. Er det lurt å legge inn alle driverne+software fra cden som fulgte med, eller bare legge inn nyeste detonator driverne fra nvidia først, og så legge inn softwaren som følger med i cden?? Trenger jeg softwaren fra cden i det hele tatt? Takker for svar Lenke til kommentar
simenp Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 nei, bruk nyeste detonator. Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 kommer an på tror jeg men med mitt Asus gfx kort fulgte det med egne drivere. Fant ut etterhvert at de ikke var helt kompatible med resten av mitt software (Win XP) Fjernet driveren og brukte Nvida sine. Etter dette funker alt som det skulle Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Takker Softwaren som følger med er det altså ingen vits å legge inn, så lenge man ikke skal klokke kortet? JFK Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 det enkleste er vel og bare instalere nvidias sine drivere, og overklokkingssoftware på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Sleng inn nyeste Detonator, og så Rivatuner. Så kan sw'n som fulgte med bare ligge. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hva med bare å bruker 41.09 det driver og enable oc der. Funker drittbra her kombinert med refreshlock. Du finner alt du trenger på guru3d.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå