Gå til innhold

Hvordan blir AoC?


Gjest Arveen

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er helt flott at man må spille noen lvls med singleplayer før man blir dyttet ut på en server med tusen andre spillere. Da kan man i ro og mak lære seg basisen av spillet, og slippe "LOLZ DIS GAIM IS AWSOM" i chatten for en liten stund. Forhåpentligvis blir det også en fin tutorial som kanskje får folk til å lære seg litt selv før de begynner å mase på alle de ser etter 5 minutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det beste med singleplayer delen blir å slippe disse level 1 spam monsterne!

Nå må de jo faktisk levle en char i flere timer før de får spammet

 

 

Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Med tanke på at man må spille gjennom den delen først vil det vel kanskje bli mindre gold-seller-spammere?

 

Eller, når jeg tenker meg om må de vel gjøre singleplayer-delen en gang for hver race eller noe, så det blir kanskje ikke så tungvint å starte en low lvl allikevel :hmm:

Endret av GW
Lenke til kommentar
sorry, burde skjønt at du fortsatt snakka om det:P Men jeg hadde hoppa over til om man må spille gjennom singleplayer-delen for hver gang man starter på nytt. Tenkte ikke på gold-spammers mer

np, hehe ;)

 

Systemet slik det er i dag er at du må kjøre den minst en gang per archtype. Lager du en Bear shaman og levler han fra 1-20, da kan du hoppe over singleplayer delen med en annen priest som feks en Priest of Mitra. Vil du derimot lage en assassin må du gjøre gjennom 1-20 med en rouge archtype. Samme for mage og soldier..

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Blir det slik woow som at du kan gå over alt å møte andre spillere eller som i guild wars der det bare er enkelte steder ud kan møte folk?

som wow, selv om det har blitt besvart xx ganger bare i denne tråden ;) les postene i tråden før du spør, sparer tid. hehe

 

 

Heiheihei! Det tallet er i hvert fall ikke tosifret! :p

Endret av mr. Zilter
Lenke til kommentar

Spillet har greit stort potensiale på xbox mener nå jeg. Har sett mer "avanserte" spill blitt spilt på konsoll, så burde ikke være noe problem i det hele tatt for Funcom. Men å ha pc og xbox på samme server vil nok ikke bli så veldig populært siden xbox vil bli lansert en god del etter pc...

Lenke til kommentar

Det er forskjell på avanserte spill og mmorpg spill..

-For det første er mmorpg spill lagt opp til pc bruk så det meste som foregår har snareveier,etc på tastatur.

Dette kan selvsagt ordnes men et Xbox360 tastatur og mus.

-For det andre så kommer det stadig patcher og expansjoner til mmorpg spill så de 20GB harddiskene de fleste Xbox360 eiere har blir for små.

-En pc er bygd opp på en helt annen måte enn 360`en så et spill som er utviklet til pc må gjennomgå endel "forandringer/tilpassninger" før det kan slippes på 360.

Dette å mange andre "problemer" lar seg helt sikkert løse men tror det nok vil ta en stund før Xbox`en får AoC dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...