Gå til innhold

Krekar truer Norge

V-by

Anbefalte innlegg

Hoy.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/29/519667.html

Når skal regieringen greie å bli kvitt krekar? Han har da absolutt ikke en dritt å gjøre i Norge, Og nå kommer han med trusler mot oss, og det virker ikke som det er noen i regieringen som overhodet reagerer. Når noen lagde en facebook gruppe mot krekar, der de ville bli kvitt han, ble jo gruppa stengt og politiet innbalndet osv... Men når krekar truer Norge, nei da skjer det ikke en dritt.

Kan vi ikke bare ta saken i egene hender snart? Møte opp en diger gjeng der han bor, med et tau...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uhu, nå ble jeg redd. Fetter'n til Krekar kommer og tar oss.

Hvem er det mest grunn til å frykte? En kvinne-løftet mullah som tusler rundt på Grønland, eller en lynsjemobb-organisator som tydeligvis er rede til å dra Norge ned på middelalder-nivå hva gjelder rettssikkerhet?

La nå løssalgsavisene holde på med sine salgsfremmende, virkelighetsfordreiende skriblerier, og så kan PST ta seg av jobben med å holde oppsyn med Krekar.

Hvis han virkelig hadde vært en trussel mot rikets sikkerhet, så hadde han neppe fått gå fritt omkring i Oslo. Hvis Irak en dag får et oppegående rettsvesen og Norge får garantier om at Krekar ikke blir henrettet, da blir han satt på første fly. Så enkelt er det. Men jeg ville ikke ha tatt opp et millionlån og veddet alt på at det kommer til å skje i min levetid ....

Lenke til kommentar
Hvorfor har da høyesterett bestemt at krekar er en trussel for rikets sikkerhet? Sier de slikt bare for gøy?

Sikkert fordi de følte seg presset av media og politikere.

Det rare er at noen faktisk tror på avgjørelsen, men kan aldri svare på hvilken måte Krekar er en fare for deg og meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...