BoRsE Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvor mange norske CoD4 claner har vi på Gamer forumet nå? Skriv litt info om clanen / hvor mange medlemmer / evt hvilke ladders dere spiller på etc. Synes CoD4 bør få i gang et community med community site etc. spillet tas jo til et helt nytt nivå. Noen som har noen relaterte linker ( om det er en site der ute ) Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Socom-Norge er ivrige COD4-spillere. [NOR] er en aktiv klan. Vi har vel ca 25 mer eller mindre aktive spillere på COD4. Site: http://www.socom.no/ . Der er det seff mest om Socom, men også om COD4. Det er også en lukket avdeling for COD4-spillerne. Vi har hatt noen kamper på ladderen consolegaming.eu, og flere skal det bli. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Arctic Warfare spiller CoD4, men selv har jeg nettopp sluttet der ettersom det virker som den rakner... Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Om du er ute etter en voksen, hyggelig, stabil og (til tider) god PS3-klan, så kan du jo vurdere [NOR]. Vi har holdt på siden Socom 1 (2003)... Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Hvor ofte spiller dere? Vil ikke sette av tid, møte opp og ikke få spille osv... joiner jeg så skal jeg spille Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvor ofte spiller dere? Vil ikke sette av tid, møte opp og ikke få spille osv... joiner jeg så skal jeg spille Hehe... vi spiller kamper kanskje en gang i uka nå, på det meste har vi spilt 4 ganger i uka. Vi prøver ofte å få til samlinger / treninger på fredagene. Ellers spiller vi jo sammen så mye vi kan... Men ... det er kampledere som til enhver tid tar ut laget, så man kan nok ikke si at "jeg skal spille" . Er du god nok, spiller du. Aller først må du jo evt bli tatt inn i klanen, etter noen sinnsykt strenge opptakskrav Vi leiker ikke buttikk! Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Stalking Hawk. Til dere som har vært så aktive i Playstation sitt bidrag til nettspilling siden Socom 1 på ps2. Hvor finner dere PCW'r (Practice clan wars) i CoD4 til PS3? Har dere kontakter på forumer rundt om, eller er det et lettere alternativ for eksempel #IRC? Lenke til kommentar
Volvo_R_Sport Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det plass ril flere medlemmer i NOR klanen?? psn.kiffe89 prestige mode,40rank Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg trodde [NOR], [sWE] etc ikke var klaner som sådan, men bare en måte å signalisere nasjonaliteten sin på. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det jeg bruker det til. Er ikke med i noen klan men har [NOR] i klantaggen Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Er en fult levende klan det.. = ) good du rekrutere til cod4 klanen hawk = ) uff, tida går fort nå.. 4 1/2 år siden vi starta med socom.. helt sprøtt =p og lengre skal det bli ^_^ Socom confrontation må vel bli bra som et tidsfordriv, til socom 4 kommer = )*gleder seg* Endret 20. februar 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har også brukt NOR som clantag for å vise nasjonalitet... Visste ikke at dette var en klan. Såvidt jeg har sett så er det ganske mange som bruker nasjonalitet som tag Lenke til kommentar
Candey Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg er med i Angry Teddy Bears. Vi har nå gått internasjonalt og har vår egen hjemmeside med forum og hele pakka. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 HATE er også *host* ekstremt seriøse Lenke til kommentar
TosZe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Prøv Horny Bears! De trenger folk! forum : www.horny-bears.tk Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har også brukt NOR som clantag for å vise nasjonalitet... Visste ikke at dette var en klan. Såvidt jeg har sett så er det ganske mange som bruker nasjonalitet som tagHehe, det er kanskje ikke den mest originale klantagen til en norsk klan - men vi har altså hatt den siden 2003. Men vi har jo ikke copyright på den heller, så feel free til å bruke den, for all del - og om du vil bruke den til noe fornuftig, så kan du jo ta deg en try-out i NOR-Team. Lenke til kommentar
Kliss Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Så hvor mange norske claner er det på cod4 nå da? Mange fra NOR-team her på forumet eller? Chrove Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har også brukt NOR som clantag for å vise nasjonalitet... Visste ikke at dette var en klan. Såvidt jeg har sett så er det ganske mange som bruker nasjonalitet som tagHehe, det er kanskje ikke den mest originale klantagen til en norsk klan - men vi har altså hatt den siden 2003. Men vi har jo ikke copyright på den heller, så feel free til å bruke den, for all del - og om du vil bruke den til noe fornuftig, så kan du jo ta deg en try-out i NOR-Team. hei..hva heter norges beste Cod spiller? lillebroren min kjenner visst en fjortiss som skal være ganske god, men jeg stoler ikke på fjortiss crap Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hei..hva heter norges beste Cod spiller? lillebroren min kjenner visst en fjortiss som skal være ganske god, men jeg stoler ikke på fjortiss crap Hva legger du i "best"? Han med høyest rank? Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hei..hva heter norges beste Cod spiller? lillebroren min kjenner visst en fjortiss som skal være ganske god, men jeg stoler ikke på fjortiss crap Hva legger du i "best"? Han med høyest rank? heisann!altså jeg ser etter en froD fra counter strike i cod 4 kan du si :!: kan vel ha høy rank av å spille mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå