Gå til innhold

1. lage egen WAP-side? 2. Kameraheadset til Nokia.


fAight

Anbefalte innlegg

Hei,

 

1. Går det an å lage egen WAP-side og hvordan gjør man i så fall det? Jeg har en konto på home.no hvor jeg har en del bilder og ringetoner og synes det er litt pesete å skrive hele adressen til en fil når jeg skal lasten den ned. Derfor tenkte jeg om det gikk an å lage en wap-side med en enkel meny, som videre linker til alle filene.

 

(kanskje dette var et teit spørsmål, men jeg har ikke så mye peil på wap, så jeg bare spør...)

 

2. Har endelig fått meg kameraheadset'et til min 7210, og jeg må si at jeg ble en smule skuffet. Det er veldig vanskelig å ta bra bilder. Tar man bilde innendørs har det veldig lett for å bli for mørkt. I tillegg må man holde kameraet HELT i ro, ellers blir det uskarpt. Ellers syns jeg det er moro å utveksle mms med venner. Alltid artig å få bilder med i mld:)

 

Noen andre nokia-kamerabrukere som har formeninger om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig den ikke virker fordi du ikke har med <head> og <body>-tags.

Men det kan også være at din telefon ikke leser html-sider.

 

Hvis du skal lage en .wml-side finnes det sikkert en del tutorials på nettet. Man kan hoste wap-sider på www.tagtag.com , men mulig de også kan legges ut på "vanlige" hoster slik som www.home.no .

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Hei.

 

Jeg har en Nokia 6610 (samme innhold som i 7210, bare en ehvervs-model) og har også købt et Kamera Handset. Og jeg synes at det tager ALT for mørke billeder. Nu har jeg så købt et Nokia Fun Cam som er med blitz! Og det er kanon i for hold til det andet! Kan varmt anbefales!

 

Undskylder mit norsk... :) Er jo fra Danmark :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...