E-wok Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Vet da det, men skjønner ikke hvorfor de ikke kunne gjøre det samme i split-screen. Men la oss vente å se. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Virker som dette er veldig individuelt. Broren min og noen kompiser klager ofte over at de skyter og skyter uten at noe skjer, jeg har brukt M21 med Acog og vanlig scope veldig lenge nå og i går fikk jeg 12,7-sniperen. Den var helt villt rå, treffsikker og dødelig. Har en 12,7 med acog og en uten nå. Tar alt unntatt enkelte folk med juggernaut på et skudd. Skitartig å løpe rundt med extreme conditioning og bare dra frem megasniper med kortdistanse sikte og plaffe ned folk på trange baner. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har en 12,7 med acog og en uten nå. Tar alt unntatt enkelte folk med juggernaut på et skudd. Skitartig å løpe rundt med extreme conditioning og bare dra frem megasniper med kortdistanse sikte og plaffe ned folk på trange baner. Blir likevel eid av meg med P90 på trange baner... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Synes p90 er altfor god. Samme med grenadelaucher. Aldri prøvd det engang selv, men ser de utroligste killcam-videoene noen ganger. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Synes p90 er altfor god.Samme med grenadelaucher. Aldri prøvd det engang selv, men ser de utroligste killcam-videoene noen ganger. Grenadelauncher er god om du treffer. En bom så er du ferdig. Har ikke blitt drept så ofte av folk med grenadelauncher, så synes ikke det er noe problem. Beste nytten jeg har sett grenadelauncheren gjøre var når en fyr skøt en granat mot start-området til motstanderen under en S&D Hardcore match i Bog, rett etter at matchen start. Han tok ut 4-5 stk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Latterlig, haha. Det er det verste med de kampene, nesten alle vet hvor granater og slikt kan kastes for å ta ut en god del folk helt i starten. Jeg må sitte i ro i 20 sek etter start for å holde meg i live ! Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg opplever sjelden folk som spiller med grenade launcher. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Montro om det er lenge til patchen kommer ut.. Hmm.. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Latterlig, haha.Det er det verste med de kampene, nesten alle vet hvor granater og slikt kan kastes for å ta ut en god del folk helt i starten. Jeg må sitte i ro i 20 sek etter start for å holde meg i live ! Stemmer det. Utrolig irriterende å bli drept av en tilfeldig granat. Er ikke så stort problem i vanlige matcher, men i hardcore vet man jo ikke hvor granatene er. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nade launcher er dritt. Gir beng i om noen "vet hvor de skal skyte hen". Det forandrer ikke faktumet at 95% ikke vet det, og benytter hver eneste sjanse de kommer over, til å skyte en "skilla" granat i din retning. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Det finnes èn ting som er verre enn nade laucher (annet enn helikopteret som tar deg gjennom vegger når du er på en syk streak). Og det er LMG-spayere! Gjerne med Double Tap. Med en gang de ser deg 342 meter unna tømmer de hele magget i den retningen i håp om ta deg ned, noe som skjer litt for ofte av en eller annen usansynlig grunn. Men men, folk må da få lov til å bruke hva dem vil. Men da jeg må få lov til å hate de. Endret 6. desember 2007 av E-wok Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hater alle LMGene som finnes i hele verden, og alle som bruker dem. AAAHAhhrhah Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (annet enn helikopteret som tar deg gjennom vegger når du er på en syk streak) Hater egentlig helikopteret. Det er av og til ekstremt "overpowered". Husker jeg fikk en 23 kill streak hvor jeg kun hadde drept 10 stk selv. Tok 4 med air strike og 9 med chopperet... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 For ikke å nevne airstrike gjennom bygninger, eller bli truffet av din egen airstrike når du ber den bombe andre enden av kartet. Det er bare snålt når det skjer spør du meg. Håper de fikser på noen av små bugsene, for resten av spillet er helt hærlig Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er noe med AIen til helikopteret, eller snarere mangel på AI som gjør det så irriterende. Virker som det bare velger en tilfeldig person på laget uavhengig av hvor han er og skyter han med en gang det får line of sight. Uansett om den personen har vært gjemt i 10 min og line of sight bare var brøkdelen av et sekund gjennom et hull i veggen så blir man skutt. Burde vært at det fløy litt tilfeldig over slagmarken og skøyt folk som det var logisk at det kunne se, dvs folk som kanskje har vært i line of sight en stund eller sitter midt i gata. Og selvfølgelig burde kills for å få radar osv. vært økt til 5,7 og 10 i nesten uansett gamemode. Spesielt ground war og headquarters er tåpelig når det er konstant kø med air strikes og helikopter fordi alle har det alltid. Skjer meg ofte at jeg får air strike, dør, sender air strike når jeg kommer til live igjen og går rett til et nytt air strike. Temmelig tåpelig at det krever så lite synes jeg. Og det er mer lønnsomt for deg og laget at du tar selvmord med en gang du når 7 killstreak. At jeg holder på til jeg har 20-30 killstreak gagner ingen, men at jeg tar selvmord ved 7 kills og får 3 radar, 3 air strike og 3 helikopter er jo selvfølgelig bedre for alle. bjeil, du kan bare prøve deg med P90en. Er veldig klar over hvor god P90 er (har 2 klasser p90, 2 Barret og 1 G3), men den har ikke sjangse mot ACOG Barret i trange ganger. Jeg er ikke dum. Jeg løper ikke rundt med den, jeg sitter og venter på deg. Men mer ontopic: Har denne patchen kommet nå eller ikke? ACOG oppfører seg ekstremt varierende uavhengig av ping. Enkelte ganger treffer man nøyaktig der man sikter, til og med over laaaange strekk, men andre ganger treffer man ikke engang opplagte stillestående mål fra 10m med et helt magasin. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fordi CoD4 er et sykt random spill. Du trenger faen ta ikke mye skillsa for å få noen airstrikes. I tillegg irriterer layouten på nesten alle mappene meg. De er lagt opp til at du kan campe...campe..og ja..campe..Om du tar turen over en gate lider du en skikker død. I tillegg er hitboxen latterlig, og random deviation er myyye større på dette spillet enn på BF2. Hitboxen henger noe grasalt etter animasjonen, noe som gjør det vanskelig å vite hvor i hule hellvette man skal skyte. H$ burde være H$, og da fortjener du ikke at en random n00b snur seg og sprer med M4 i brystkassa på deg og får headshot... Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 bjeil, du kan bare prøve deg med P90en. Er veldig klar over hvor god P90 er (har 2 klasser p90, 2 Barret og 1 G3), men den har ikke sjangse mot ACOG Barret i trange ganger. Jeg er ikke dum. Jeg løper ikke rundt med den, jeg sitter og venter på deg. CAMPER!!1 Vel.. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fordi CoD4 er et sykt random spill. Du trenger faen ta ikke mye skillsa for å få noen airstrikes. I tillegg irriterer layouten på nesten alle mappene meg. De er lagt opp til at du kan campe...campe..og ja..campe..Om du tar turen over en gate lider du en skikker død. I tillegg er hitboxen latterlig, og random deviation er myyye større på dette spillet enn på BF2. Hitboxen henger noe grasalt etter animasjonen, noe som gjør det vanskelig å vite hvor i hule hellvette man skal skyte. H$ burde være H$, og da fortjener du ikke at en random n00b snur seg og sprer med M4 i brystkassa på deg og får headshot... Synes egentlig ikke det er noe stort problem med camping. Nei, du tjener inget på å springe galning midt i gata, men så er jo ikke CoD4 noen shoot-em-up ala Unreal Tournament og Quake hvor du løper, hopper og skyter omtrent konstant (ikke dissing av UT og Quake. Jeg elsker UT!). Ofte er det lureste å sette seg ned å vente når du hører noen komme springende rundt et hjørne. I tillegg har du jo killcam og radar (utenom i hardcore), og det nytter derfor sjelden å sitte å campe en plass gjennom en hel match. Man må være i bevegelse, men samtidig ta opp posisjoner når lagene clasher sammen. Har aldri sett noen sitte lenge på en MG før en blir tatt ut, f.eks. Når du har spilt samme banene noen ganger lærer du deg jo også hvor folk pleier å være, da kan du i alle fall være forberedt når du entrer et rom. Hva hvis n00ben ikke sikter og heller ikke har steady aim og kulene flyr i alle retninger? Han kan jo være heldig å få inn en headshot (egentlig ganske realistisk...). Det forandrer ikke på det faktum at 9 av 10 ganger vil en med bedre aim/mer erfaring eie ham. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Random deviation... 9/10 ganger? Kjapp statistikk du kom fra til Har aldri opplevd og bli eid i dette spillet, men har heller ikke opplevd å eid noen heller. Til det trenger man aim og ingame iq. Nytter lite å være kjapp med rifla når hitboxen til hue sitter nede på knærne. Dette er selfølgelig ikke når en kar står bom stille, men lett jogging fucker hele hit reggen opp. Det ødelegger for de som har god aim, og kan få inn noe raske headshots, uten at en kar snur seg og putter 2 kuler i magen din. Menmen, dette fixes med neste patch! Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Random deviation... 9/10 ganger? Kjapp statistikk du kom fra til Har aldri opplevd og bli eid i dette spillet, men har heller ikke opplevd å eid noen heller. Til det trenger man aim og ingame iq. Nytter lite å være kjapp med rifla når hitboxen til hue sitter nede på knærne. Dette er selfølgelig ikke når en kar står bom stille, men lett jogging fucker hele hit reggen opp. Det ødelegger for de som har god aim, og kan få inn noe raske headshots, uten at en kar snur seg og putter 2 kuler i magen din. Menmen, dette fixes med neste patch! Har ikke opplevd dette som noe problem jeg har lagt særlig merke til, egentlig. Tenkte mer på at recoil kan gjøre at man treffer en person i hue selv om man sikter på knærne.. Var ikke det der med hit detection hovedsakelig et problem med sniper-rifler og acog-siktet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå