brultus Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Sniper og Acog er fikset og kommer i neste patch Endret 29. november 2007 av brultus Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 KONGE! Dette trengs absolutt! Nå kan jeg begynne å bruke snipe igjen uten å bli forbanna hver gang jeg skyter folk i hodet uten at jeg i det hele tatt blir registrert som treff. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Så med andre ord: Med den nye patchen, så kan man faktisk snipe folk i hodet slik at dem dør av det? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Tja Eric, nå er noen av oss så mann at en liten 50 cal i hodet kun gir litt hodepine, men for den gjennomsnittlige pingla vil det nok bety døden ja. Ganske surt å putte 5 sniper skudd i en fyr som står helt stille uten at han detter. Lenke til kommentar
sageman Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Uff, får virkelig håpe dette ikke ender som med cod2, alle sitter på hver sin plass med sniperrifle Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 sageman, nå er det snakk om å fikse sniper slik at ett treff faktisk blir registrert som ett treff. Det er flere baner, og flere steder på banene, hvor snipers ikke vil ha sjans. Du har jo uansett killcam, så når du vet hvor han er kaster du en stun/flash eller en granat med litt for kort lunte igjen og kverk. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Tja Eric, nå er noen av oss så mann at en liten 50 cal i hodet kun gir litt hodepine, men for den gjennomsnittlige pingla vil det nok bety døden ja. Ganske surt å putte 5 sniper skudd i en fyr som står helt stille uten at han detter. du skrev erik med C, og det gjorde du med vilje! men det er jo bare bra, selvsagt skal det være 1 skudd i hode = død.. Lenke til kommentar
sageman Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Joda, bra nok det, men jeg må innrømme at jeg er redd for at de lett kan gjøre sniperriflene for enkle å bruke..De skal være vanskelige å mestre, ellers blir online fort ødelagt. Men håper selvfølgelig at dette blir bra, veit det er jævlig irriterende når du ikke får treff på skudd som er "dead-on"... Håper de legger inn mer 'svai' i siktet eller noe sånt istedetfor. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Sniper og Acog er fikset og kommer i neste patch YES! Endelig et utviklerteam som faktisk gidder å gjøre noe med det folk klager på! CoD4 er i mine øyne den ultimate FPS. Jeg kan være enig i at snikskytterriflene skal være vanskelig å mestre, men da må det være noe slags system i det. Det blir veldig frustrerende og taktisk ødeleggende å ha en totalt uforutsigbar og erratisk hit detection. Hadde det nå vært sånn at det skjedde oftere når man sto, og sjeldent når man lå nede, så kunne jeg godtat det. Endret 29. november 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jaja, får nesten beklage EriK Hmm, kanskje Agoc på G3 og M14 får litt mer effekt nå da. Irriterende når jeg "vet" jeg treffer og det ikke blir registrert, om det er en laggy host er det en ting, men når alt annet fungerer perfekt blir jeg sur. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Skjønner ikke hvorfor folk bruker Acog over Red dot. Acog gir jo dårligere accuracy, så hva er da vitsen med bedre zoom? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dette var da begredelige nyheter for de som kommer til å spille mot meg da. Hehehe, en spøk dah. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Skjønner ikke hvorfor folk bruker Acog over Red dot. Acog gir jo dårligere accuracy, så hva er da vitsen med bedre zoom? Agoc gir større range, og om du bruker 1 skudds våpen på store åpne baner hjelper den ekstra zoomen deg. Er da uansett bra at agoc blir "buffet" siden den ikke er like god som red dot i de fleste tilfeller =/ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Og det burde den ikke være heller, er snakk om balansering. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Også ser man faktisk objektet man skyter på, på RDS så ser du bare en rød prikk hvor du tror hodet er. Jeg er ingen ACOG-Fanboy, jeg liker bare den på M16 min . Jeg liker best RDS på close/medium range(MP5, M4, G36C osv.) Endret 29. november 2007 av Dofty Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som vet om denne fikser sånn at man faktisk kan lage egne klasser og våpneoppsett på LAN/lokalt? Utrolig teit at det bare er ferdiglagde klasser... Komplett liste over updates? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 På lan ja, men ikke split-screen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 What? Går ikke det for det samme? Evt hvorfor ikke split-screen? TEIT TEIT TEIT! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 LAN er jo Local Access Network, og Splitscreen er da ikke et local access network. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå