Gå til innhold

Problem med P5N32-E SLI PLUS lydkort

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har ett nytt P5N32-E SLI PLUS. Det kommer med ett lite lydkort som går i en PCI slot.

Jeg har 5.1 høytalere som er koblet til riktig (sjekket 3 ganger), og lyd er satt til 5.1 i Windows.

I kontroll panelet i Windows til lydkortet, er det en slik Wizard dings som tester hver høyttaler for å se om alt er riktig. Når jeg velger "Lag lyd i alle høytalere" så gjør det akkurat det. Alt er bra så langt.

Når jeg ber den lage lyd i en og en høyttaler av gangen, så hopper den over "Center" kanalen, or "Rear" kanalen.

Når jeg spiller Crysis, får jeg ingen lyd fra "Center". Sitter jeg i en bil og skyter rett frem hører jeg ingenting, vrir jeg litt på kameraet så lyden kommer fra "left" eller "right" hører jeg det. Det samme gjelder stemmer.

World of Warcraft TROR jeg virker helt OK med alle høytalere. Det kommer lyd fra Center i hvertfall.

Jeg har også 5 mp3 filer. En til hver front left, front right, rear left, rear right og center. Spiller jeg "front" filene, spilles de i riktig høyttaler, men rear og center filene spilles, men det kommer ikke lyd (fra Windows Media Player).

Noen ideer?

Takker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...