Gå til innhold

Info om den kommende patchen til Crysis!


Gjest Arveen

Anbefalte innlegg

Community Update – Crysis Patch #1!

 

 

Greetings beloved Community!

 

Today we have got a little update on our upcoming patch #1 for Crysis for you. Even though there is no final change log available at the moment since the patch is still work in progress we would like to give you a rough overview what kind of issues are being addressed.

 

Crysis Patch #1 – General Content

 

First of all we don’t have set a release date for the patch yet. We are still working on it, but we are very confident that the patch will be out right after it has been verified and checked for stability. We will let you know immediately once we have more specific information on this for you.

 

As for the content it self, the patch is going to address following categories:

 

* Overall Performance

* Adjustments to LAW and Grenade balance in multiplayer

 

Please keep in mind this is not a major patch to the game, but more an update on performance and some Multiplayer tweaks that have been requested by the community.

 

Pre-Order/Special Edition Exclusive Vehicle (Amphibious APC) – Online Issues

 

A few of the people who got access to the Amphibious APC wonder why they are not able to purchase that vehicle in one of the factories. This is related to the fact that the dedicated server need to be logged into Gamespy to allow people who purchased the pre-order/SE version of Crysis to buy the vehicle ingame.

 

We already informed most of the server hosting companies about that and we recommend everyone who is setting up a dedicated server to read the Crysis Server Documentation.

 

Weapon Sound loop – Workaround!

 

Some committed community members found out a temporary workaround for the sound looping bug that occurs in some multiplayer sessions. In the case you experience this bug please follow this instructions:

 

1. Open console and type in “con_restricted 0” (without “”).

2. Type in “s_soundenable 0” (without “”) to disable sound completely.

3. Type in “s_soundenable 1” (without “”) to enable sound again.

 

So whenever this bug occurs just follow the steps above and the bug should be gone. Crytek is also trying to solve that problem once we are able to reproduce it in-house.

 

Thanks to these members for finding this workaround!

 

 

-Crysis Dev Team

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier å ha alt på High, bortsett fra Post Processing og Physics, som jeg har på Very High. Kjører 1280 by 1024 nonscale. Skal sies at selv GTX SLI ikke hjelper et gram i Crysis. Kanskje en eller to FPS. Skal også sies at jeg kjørte dette på single GTX og hadde mellom 25-30 FPS avg. Regner med at bedre støtte for SLI er et problem Crytek fikser i neste patch. De lovte nemlig minst 40 % mer ytelse i SLI når spillet ble lansert. Dårlig!

 

Mine tweaks:

Ellers kan man kjøre alt på Very High, og sette q_Renderer til 2 (og ikke 3) og r_MotionBlur til 1 (og ikke 3). Da får man parallax-mapping, som er nais. :) Selv tjente jeg rundt 10 FPS på dette, som er ganske god payoff for noe jeg mener ikke egentlig er så mye tap av bildekvalitet. Ca 20 FPS avg på denne måten. (Husk å sette con_restricted til 0 før dere prøver.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Pleier å ha alt på High, bortsett fra Post Processing og Physics, som jeg har på Very High. Kjører 1280 by 1024 nonscale. Skal sies at selv GTX SLI ikke hjelper et gram i Crysis. Kanskje en eller to FPS. Skal også sies at jeg kjørte dette på single GTX og hadde mellom 25-30 FPS avg. Regner med at bedre støtte for SLI er et problem Crytek fikser i neste patch. De lovte nemlig minst 40 % mer ytelse i SLI når spillet ble lansert. Dårlig!

 

Mine tweaks:

Ellers kan man kjøre alt på Very High, og sette q_Renderer til 2 (og ikke 3) og r_MotionBlur til 1 (og ikke 3). Da får man parallax-mapping, som er nais. :) Selv tjente jeg rundt 10 FPS på dette, som er ganske god payoff for noe jeg mener ikke egentlig er så mye tap av bildekvalitet. Ca 20 FPS avg på denne måten. (Husk å sette con_restricted til 0 før dere prøver.)

 

Hvor finner jeg "con_restricted" ?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...