Kaplan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Vet noen om rar brukt fra kommandolinja kan pakke en eller flere store filer i multiple rar-arkiver av en bestemt størrelse? Man-sida til rar sier etter det jeg kan forstå lite om det. Lenke til kommentar
shakur Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fant noe her: http://www.linuxforums.org/forum/linux-new...iple-files.html Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) -v<size>[k|b|f] Create volumes with size=<size>*1000 [*1024, *1]. Jeg tror det er en god ide å teste dette med mindre filer.... klarte å dele opp en 500mb-fil i 1000-bytes rarfiler..... det ble et STORT antall rarfiler.... Endret 29. november 2007 av Kagee Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hva trenger man egentlig å dele opp filer for i dag? Disketten har jeg fått inntrykk av at mange hater (men jeg bruker den innimellom). Og DVD-plater koster det samme (eller mindre) som CD-plater, og DVD-brenner begynner å bli allemannseie. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hva trenger man egentlig å dele opp filer for i dag? Disketten har jeg fått inntrykk av at mange hater (men jeg bruker den innimellom). Og DVD-plater koster det samme (eller mindre) som CD-plater, og DVD-brenner begynner å bli allemannseie. Enkelte sider tillater ikke opplasting med større filer enn f.eks 5mb.. Da er det jo litt kjekt. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Også en mulighet til å bruke programmet split fra terminalen. De på en Windows kan bruke gratis programmert HJsplitt til å lime dem sammen, men filen blir jo ikke mindre da... Endret 29. november 2007 av Dy§no Lenke til kommentar
haalo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Også en mulighet til å bruke programmet split fra terminalen. De på en Windows kan bruke gratis programmert HJsplitt til å lime dem sammen, men filen blir jo ikke mindre da... Men ytelsen på operasjonen er vel en god del bedre? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Hva trenger man egentlig å dele opp filer for i dag? Disketten har jeg fått inntrykk av at mange hater (men jeg bruker den innimellom). Og DVD-plater koster det samme (eller mindre) som CD-plater, og DVD-brenner begynner å bli allemannseie. Jeg skal rett og slett sende noen schvære filer som e-post:) Takk for hjelpen folks, skal se om jeg får det til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå