clamperl Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Et morsomt soill som går ut på å bygge en by. Så kan du lage soldater og knuse andre byer. Litt kjedelig i starten men når byen vokser og du blir god er soillet drit morsomt Her er lenken: http://www.travian.no/?uc=nox_7272 Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) - Endret 13. januar 2016 av 123321123321 Lenke til kommentar
clamperl Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Hehe, jeg spiller også Travian! Hvilken server spiller du på, hva heter du, allianse osv.?Min account: Jyrgen - Stamme: Germanere - Innbyggere: 1300 - Allianse: Empire1 - Server1. Morsomt, gratis spill som kan anbefales for alle. (Kan få noen ekstra muligheter som koster litt penger, men er absolutt ikke et must.) Travian er da et spill som man ikke spiller lenge av gangen, man trenger kun å være innom accounten sin noen ganger om dagen. Tar ikke mer enn 5 minutter hver gang med å oppgradere bygninger og lage soldater osv. Etterhvert som man kommer lenger i spillet bruker man dog mer tid. Er online, så man spiller mot mange andre spillere. Anbefales! Jeg spiller på speed Har 4 byer og 1300 inbyggere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå