untouch4ble Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Sliter med at jeg får denne beskjeden hele tiden "Winbond W89C33 mPCI 802.11 Wireless LAN Adapter Hardware Radio Off!" Den kom etter at jeg tok "Get default Values" i bios(dumme meg), etter der har jeg ikke fått til å skru det på igjen, trenger hjelp, blir sprø her. Jeg har prøvd og oppdatert driver, jeg har reinnstalert XP. Noen som kan hjelpe meg? Det gjelder en Medion Cybercom laptop, Windows Media Center Edition. Endret 29. november 2007 av untouch4ble Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 anntar dette skjer mens du skal prøve å bruke wireless nettverket ditt. I og med at det skjedde etter du var i bios så anntar jeg det er en option for å slå av den integrerte WLAN funksjonen der. bare gå inn i bios og finn den og sett den på igjen?... -Stigma Lenke til kommentar
maheath Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ja - på laptoper pleier det å være en tastekombinasjon som slår av og på radioen, f.eks. Fn + F1... er det "bilde" av en radioantenne eller noe sånt på en av de F-tastene? Evt. se i manualen. ;-) Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Ja - på laptoper pleier det å være en tastekombinasjon som slår av og på radioen, f.eks. Fn + F1... er det "bilde" av en radioantenne eller noe sånt på en av de F-tastene? Evt. se i manualen. ;-) Dette visste jeg ikke, takk for hjelpen. Bios funket det ikke å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå