Penrin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Heisann. Jeg er rimelig forbanna nå, da DVDbrenneren min har allerede knekt BF2 CDa mi. Det var jo forsåvidt irriterende nok det, uten at jeg skulle gjøre noe ut av det, men når den nå greier å knekke BF2 SF CDa mi, begynner jeg å bli mektig forbanna. Er dette noe jeg kan klage til Samsung om? Da det er en Samsung DVDbrenner? Har jeg noen sjans her? Litt kort forklart, men den har altså greid å knekke to av mine CD-er, utenkelig nok. Mvh en frustrert Penrin... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Knekker den DVD'ene?? Utrolig! Det er ikke bare en lame unnskydning for at Samsung skal betale for hva en eventuell lillebror har gjort? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Den lager synlige hakk i den, ikke riper, men hakk ja. Hva mente du med det du sa sist? Skjønte den ikke.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den lager synlige hakk i den, ikke riper, men hakk ja. Hva mente du med det du sa sist? Skjønte den ikke.. Ingenting, var en dårlig spøk. Prat med Samsung du. Har jo ingenting og tape. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Plater sprekker av og til. Det er slikt som skjer. Hvis du sender en mail til EA så kan de sende deg en erstatningscd. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Skal prøve det med samsung. Angående det med EA, sendte jeg mail ei gang, da BF2CDa knakk, men fikk aldri svar på den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå