krillee Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Drømte at jeg hadde gta iv inatt!! Hovedkarakteren min sprang rundt med glock 17 og plafra ned folk :o Søren så virkelig grafikken var haha Jeg drømte om gta IV natten da traileren kom edit: altså den første traileren Endret 10. desember 2007 av engjac Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Drømte også om GTA4 ei natt. På en eller annen måte ble Seinfeld en del av handlinga. Håper ikke det skjer, for å si det sånn. :s Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Så det er ikke bare jeg som har drømt om å ha gta iv. Det som var litt kjip i drømmen min var at spillet sugde bra hard Også kjørte jeg gjennom en trang gate hvor det var butikker med masse Real Madrid stæsj Lenke til kommentar
krillee Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 drømmen min gikk ut på at jeg kjørte en båt på et pent hav, mulig jeg var i vice city, husker ikke helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå