Gå til innhold

[GTA]Ny trailer den 6. desember + boxart revealed! EDIT: Trailer er sluppet, hva synes du? :)

Anbefalte innlegg

Håper virkelig at det kommer til PS2

det gjør ikke det, sorry ;)

Om det hadde komt til PS2, så hadde jeg nok aldri kjøpt PS3. *Ok, mulig jeg drar litt hardt i nå*

Gta IV blir så stort og rått, at PS2 ikke kan kjøre det. Mest sannsynelig i alle fall. Mulig dem utvikler en "synkronisert" eller redusert utgave til Ps2, men det blir nok langt ifra det samme. Spesielt om man har HD-Tv.

6. desember blir jo nesten som juleaften det da hehe GLEDE SEG

Enig der! :D 5 dager igjen, skulle ønske den kom imorgen :D

kan si med 99,999999 % sikkerhet at det ike kommer til ps2 ;)

som rockstar sier så skal dette spillet sette en ny standard for next-gen spill, d skal bli sås stort og dypt at det rett og slett ikke kunne kjørt på en ps2....

hadde spillselskaper fortsatt å produsere til ps2, xbox osv ville spillutviklingen vært holdt drastisk tilbake... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Håper virkelig at det kommer til PS2

det gjør ikke det, sorry ;)

Om det hadde komt til PS2, så hadde jeg nok aldri kjøpt PS3. *Ok, mulig jeg drar litt hardt i nå*

Gta IV blir så stort og rått, at PS2 ikke kan kjøre det. Mest sannsynelig i alle fall. Mulig dem utvikler en "synkronisert" eller redusert utgave til Ps2, men det blir nok langt ifra det samme. Spesielt om man har HD-Tv.

6. desember blir jo nesten som juleaften det da hehe GLEDE SEG

Enig der! :D 5 dager igjen, skulle ønske den kom imorgen :D

kan si med 99,999999 % sikkerhet at det ike kommer til ps2 ;)

som rockstar sier så skal dette spillet sette en ny standard for next-gen spill, d skal bli sås stort og dypt at det rett og slett ikke kunne kjørt på en ps2....

hadde spillselskaper fortsatt å produsere til ps2, xbox osv ville spillutviklingen vært holdt drastisk tilbake... :)

Hehe ok :) Godt og vite at jeg ikke kasta 6000 kroner rett i dass :ohmy:

Ikke at PS3 er noe dritt, for det er den ikke. Den er faktisk meget bra, og jeg har allerede fått gode spillopplevelser med CoD4, som jeg fortsatt sitter og spiller på :p

Da får vi håpe denne traileren blir bra, og at den gjerne viser litt mer. Har jo sett screens, og det ser virkelig lovende ut :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Nå er det ikke lenge igjen! Gleder meg . :D

Me too!! ME TOO! :D bare dette døgnet igjen, og SÅ skjer det :D

Tida gikk fort nå ja :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
haha jeg husker når den første kom! :p

serveren klikka, lurer på om det var noen som helst som fikk den med seg ved release :p

Får håpe dem har fiksa det nå i alle fall :p

Lenke til kommentar
haha jeg husker når den første kom! :p

serveren klikka, lurer på om det var noen som helst som fikk den med seg ved release :p

Får håpe dem har fiksa det nå i alle fall :p

jepp, men ser ut til at den også slippes på gametrailers til samme tid så d blir nok å gå bra tror jeg :p

Lenke til kommentar
tror jeg går for gametrailers, de blir nok til å slippe ut en hd versjon av d :D

Det blir jo kanskje senere enn på den offisielle nettsiden det da.

jo vanligvis er d d, men nå står d en countdown på gametrailers som viser at den vises på samme tidspunkt som den offisielle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...