Gå til innhold

[GTA]Ny trailer den 6. desember + boxart revealed! EDIT: Trailer er sluppet, hva synes du? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, du fikk også nyhetsmailen... :D

GLEDER MEG! nå skjer det endelig noe igjen :D

nope, ikke som jeg har fått med meg :p

jeg fant bare den traileren på gametrailers helt plutselig :D

ja nå begynner ting å skje, kanskje d kommer en del previews og sånt i div. magasiner nå :p

Endret av engjac
Lenke til kommentar
Håper virkelig vi får sett litt gameplay nå, skyting osv.

Jeg skjønner ikke helt hva dere maser om. Det har jo vært gameplay i begge trailerene?

Mener dere med gameplay at vi får se footage fra "skjermen"? For da kan jeg like gjerne fortelle dere med en gang at det skal dere vente lenge på. Jeg antar noe sånt vil komme ut rundt april.. og ikke fra rockstar..

Lenke til kommentar

Nå er definisjonen av gameplay litt vag da. Gameplay Trailer, er en trailer som viser footage fra spillmotoren, ikke nødvendigvis "sett fra skjermen". (i motsetning til en vanlig trailer, som kan bestå av CGI footage).

Men gameplay generelt er, som du sier, footage sett fra skjermen.

Men en slik gameplay video er jeg 99.9% sikker på at du ikke vil se før i april.. Med mindre noen har smugla med seg en video fra Leipzig Games Convention da..

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvor dere har det fra at rockstar vil falle seg inn å gi ut en slik video. Alle spillselskaper med et skikkelig markedsføringsapparat ville ikke finne på å gi ut gameplay videoer til alle og hvermann. Hvertfall ikke til titler så store som dette.

Lenke til kommentar
Nå er definisjonen av gameplay litt vag da. Gameplay Trailer, er en trailer som viser footage fra spillmotoren, ikke nødvendigvis "sett fra skjermen". (i motsetning til en vanlig trailer, som kan bestå av CGI footage).

Men gameplay generelt er, som du sier, footage sett fra skjermen.

Men en slik gameplay video er jeg 99.9% sikker på at du ikke vil se før i april.. Med mindre noen har smugla med seg en video fra Leipzig Games Convention da..

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvor dere har det fra at rockstar vil falle seg inn å gi ut en slik video. Alle spillselskaper med et skikkelig markedsføringsapparat ville ikke finne på å gi ut gameplay videoer til alle og hvermann. Hvertfall ikke til titler så store som dette.

vi tenker vel mer på gameplay-trailer, altså noen story sekvenser, litt action og kanskje at du får se litt action når man spille (at du ser hud'et osv) :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Håper virkelig at det kommer til PS2

det gjør ikke det, sorry ;)

Om det hadde komt til PS2, så hadde jeg nok aldri kjøpt PS3. *Ok, mulig jeg drar litt hardt i nå*

Gta IV blir så stort og rått, at PS2 ikke kan kjøre det. Mest sannsynelig i alle fall. Mulig dem utvikler en "synkronisert" eller redusert utgave til Ps2, men det blir nok langt ifra det samme. Spesielt om man har HD-Tv.

6. desember blir jo nesten som juleaften det da hehe GLEDE SEG

Enig der! :D 5 dager igjen, skulle ønske den kom imorgen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...