Smart-Azz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ok nå har jeg lasta ned admin mod 2.50 50. Men når jeg skal kjøre og velge vilken mod (valgte cstrike) jeg skal instalere den i får jeg denne feil meldingen: Skript: D:Spilladmin modAdminmodinstall_admin.vbs Linje: 673 Tegn: 3 Feil: ikke samsvar mellom typer: [string: "5.6"] Kode: 800A000D Kilde: Microsoft VBScript-Kjøretids feil Noen som skjønte der? Takker for ALLE svar Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 du burde instalere i half life mappa da, og hvorfor dobble mapper da? og har du unzippa riktig? min admin mappe ble lagt slik: SpillSierraHalf-LifeAdmin men gled deg til du har instalert riktig, de fleste har det veldig gøy med "that model is reserved on this server" og "unknown command" Have Fun! I did Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Admin mod er vansklig og instalere.... bruk heller clanmod mye lettere og instalere med samme funksjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå