MindTooth Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Siden jeg ikke har fått det fra Zailor enda. Lurte jeg på om det var noen som i det hele tatt har fått spillet fra Zailor. Tenker å bestille fra AbsoluttSpill i stedet. Birger Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg har ingen erfaring med Zailor, men Absoluttspill kan jeg gå god for. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fikk spillet derfra dagen før realese AC fikk jeg samme dagen og COD4 dagen etter, så syntes ikke det var dårlig. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Siden jeg ikke har fått det fra Zailor enda. Lurte jeg på om det var noen som i det hele tatt har fått spillet fra Zailor. Tenker å bestille fra AbsoluttSpill i stedet. Birger har dårlig erfaring fra zailro... bestilte super mario galaxy derfra.... fikk det 6 dager etter release... Lenke til kommentar
MartinPK Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det tror jeg er bedre, har selv dårlig erfaring fra zailor. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har bare dårlige erfaringer mtp levering med Zailor. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 2 månder på å levere meg Oblivion(til 360), er den erfaringen jeg har fra Zailor. Etter der har det vært ren bruk av bare Absoluttspill.no Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bestilte selv fra Zailor, men avbestilte da jeg fikk mail om at de ikke fikk inn LCE før selve lanseringsdagen. Derfor ville jeg ikke fått det før i denne uken. Bestilte fra AbsoluttSpill torsdag, og hadde det dagen etter, på lanseringsdagen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Hmm, får ta å avbestille det imorgen. Og heller levere inn en ordre hos AS. Takk for tilbakemeldingene.. Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Avbestilt fra Zailor, og bestilt fra AbsoluttSpill. Håper å kunne spille det til helgen. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå