Vallhall Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei folkens Sliter med å bestemme meg for om jeg skal velge bærbar eller stasjonær PC, blir det bærbar blir det Dell XPS. Har sett at komplett.no har en såkalt Premium GamerPC som heter "i 60", og denne ser veldig bra ut, bortsett fra at den kun har 2 gig ram i standard utførelse, de hadde heller ikke inne 8800 ultra kortet som var listet i annonsen, og med 4 gig ram og 2 8800GTX kort kom denne maskinen på rundt 27 store lapper, nå får jeg ikke til å linke til annonsen, men hvis noen her kan si om dette er verdt penga hadde det vært fint, for jeg har ikke fulgt med i utviklingen de siste åra. Jeg lurer også på om disse 8800 kortene har HDMI tilkobling, og har sett her på forumet at det kommer nye 8800 GTS kort snart som skal gi mye for pengene. Hadde vært fint om noen kunne komme med innspill til meg, da jeg trenger råd å veiledning Takk på forhånd Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Hadde vært fint om noen kunne svare meg på om 8800 kortene har HDMI Lenke til kommentar
Olarg Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) 8800GT har 2 x DVI og 1 S-Video. DVI er egentlig det samme som HDMI men uten lyd og det finnes plenty med overganger. Har sett skjermkort som kan levere lyd også men så vidt jeg vet gjelder ikke dette 8800GT. edit: samme gjelder for alle 8800-kortene Endret 29. november 2007 av Olarg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå