Enceladus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg spiser mye ananas på boks. Men bør jeg drikke den saften annanasen ligger i? En venn av meg sa en gang at jeg ikke burde drikke det eller spise annanasen rett fra boksen. Husker ikke nøyaktig hva han sa som var faren. Muligens noe med kreft eller noe. Jeg vet ikke om han spøkte eller ikke og siden har jeg alltid vært en smule bekymret . Bør jeg jeg være bekymret. Eller er det bare tull og fjas? Endret 28. november 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Bare tull. Hehe, kan noen flere bekrefte dette Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 På noen bokser står det jo klart og tydelig: "Ananas biter". Say no more... (Beklager, klarte ikke å dy meg) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Bare tull! Ananassen ligger bare i sin egen saft og sukkerlake. Man kan få kreft av brød også! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg leste på nettet at all boksemat er farlig forresten. Man kan få hormonforstyrrelser av det. Og siden det står på internett så MÅ det jo være sant Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Hahaha! da drikker jeg ananas laken min med god samvittighet og ser på det som et godt tilskudd i kostholdet mitt. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hahaha! da drikker jeg ananas laken min med god samvittighet og ser på det som et godt tilskudd i kostholdet mitt. Vil vel ikke akkurat kalle vann med sukker i for et godt tilskudd i kostholdet, men må si meg enig i at det smaker rimelig digg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 "ananas ringer" og såe.. man vet aldri. Jeg har alltid spist og drukket fra boksen. Ikke dødd enda. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hahaha! da drikker jeg ananas laken min med god samvittighet og ser på det som et godt tilskudd i kostholdet mitt. Umm, sukkerlake godt tilskudd i kosthold? Det kan stemme hvis resten av kostholdet ditt består av rent sukker. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Hahaha! da drikker jeg ananas laken min med god samvittighet og ser på det som et godt tilskudd i kostholdet mitt. Umm, sukkerlake godt tilskudd i kosthold? Det kan stemme hvis resten av kostholdet ditt består av rent sukker. Det var ment som spøk Selve annanasen er nok bra sunt tror jeg. Det er jo frukt. Og frukt er såvidt jeg vet noe jeg burde spise mer av. Helst fem om dagen som de sier. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 På noen bokser står det jo klart og tydelig: "Ananas biter". Say no more... LOL! xD Tror du fint kan drikke det, jeg. Får kreft av alt idag uansett. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Syns jeg ser det, Spaghetti ala Capri rett fra boks til middag og ananas rett fra boks til dessert. Oppvask er bannlyst. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Syns jeg ser det, Spaghetti ala Capri rett fra boks til middag og ananas rett fra boks til dessert. Oppvask er bannlyst. fy faen skahetti ala capiri er diiigggggggg<3 spiser den 5 ganger i uka 5 i uka^* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg vet at det på 1950-tallet var tilfeller hvor bokser ble forseglet ved hjelp av bly, men dette er nok ikke tilfelle i dag. Ellers ser det ut som om det har vært vanlig å dekke innsiden av tinnbokser med den kjemiske forbindelsen Bisfenol A, og det diskuteres om denne forbindelsen kan ha en alvorlig effekt på mennesker, som blant annet kan føre til kreft. Kilde Kilde Ellers må jeg innrømme at jeg selv både spiser og drikker rett fra hermetikkbokser selv, uten at det har resultert i noen merkbare endringer så langt. Og for å spore helt av, jeg liker best å konsumere ananas med påfølgende makabre beskrivelse; ”ananasbiter i egen juice.” Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Syns jeg ser det, Spaghetti ala Capri rett fra boks til middag og ananas rett fra boks til dessert. Oppvask er bannlyst. fy faen skahetti ala capiri er diiigggggggg<3 spiser den 5 ganger i uka 5 i uka^* Hei, jeg heter fjortis... - "Ananas biter i egen juice"? Det blir vanskelig å bite juicen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis annanasen er farlig mens den ligger i boksen, hva er det som gjør at den ikke er farlig når den er utenfor? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 HAHA. nei det tror jeg i hvertfall ikke på... den er jo kjempe god.. kan ikke få kreft av noe som er godt.. -_- eller.. jada.. HAHA. nei det tror jeg i hvertfall ikke på... den er jo kjempe god.. kan ikke få kreft av noe som er godt.. -_- eller.. jada.. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 I am a FJortiiizzz DAh! omgaz.! hehe:D<3 love! men uansett kjøpte meg 5 3pack med annanas i dag så har jeg det på skolen men har nikek boksåpner! men er like gode på boks som vanelig syns faktisk det er bedere på boks! Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dersom ananasen ligger i egen juice, er det ikke sukker i. For at noe skal kunne kalles juice, kan det ikke være tilsatt sukker. Ergo kan juicen drikkes med god samvittighet, samtidig som det er et godt tilskudd i kosten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå