Gå til innhold

HD DVD Via PC til TV. 8800 GTX.

NinjaPiraten

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kjøpte meg nettopp en 37'' Full HD TV. :dribble: Jeg tenkte jeg skulle ta å prøve ut full HD. Siden jeg ikke har noen Blu-ray eller HD dvd spiller så lastet jeg ned en Full HD film trailer som jeg hadde tenkt å kjøre fra PC-en og over til TV'n.

Jeg har koblet TV til PC-en med en HDMI kabel og DVI adapter (altså HDMI kabelen går inn i DVI adapteret som går inn i PC-en)

Både film og lyd kommer opp på TV skjermen, men en av fargene (altså RGB) har forflyttet seg en god del til høyre. Så jeg kan på en måte se alt dobbelt på en måte, bare at den ene er bare grønn og halveis gjennomsiktig. :( Er ganske vanskelig å forklare. Du kan si at det blir litt som en 3D film uten 3D briller. Ikke fullt så ille.

Er dette fordi mitt grafikkort ikke støtter HD film.. eller er det drivere eller noe sånt? Er jo rart i og med at filmen faktisk spilles av, er bare det at fargene blir bugga.. Så grafikkortet mitt må jo egentlig støtte det. Har lest rundt andre steder og folk som sier at kortet dems ikke støtter HD, de får bare svart skjerm hvis de spiller av filmer som er HD.

Noen som har noen ide? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...